Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 19477064 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uksatse.ua |
| Контактна особа: | Іван Шекун |
| Телефон: | +380443515133 |
| E-mail: | shekun_iv@uksatse.aero |
| Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,м. Бориспіль, Аеропорт |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника процедури закупівлі ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС": 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось надати підтверджуючі документи: «Наявність власної або залученої техніки, задіяної під час надання послуг з прибирання, в кількості не менш ніж: - трактор або міні-навантажувач (в кількості не менше 1 шт.). На підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт. На підтвердження наявності залученої техніки надається на кожну зазначену в переліку одиницю: копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг». Виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція містить копію діючого на дату подання договору ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (діє до 31 березня 2025 року) про надання послуг прибирання та вивезення снігу об’єктів за адресою: м. Київ, вул. Інститутська 9-11, власною (або орендованою) технікою Виконавця “Робота трактора з відвалом і щіткою». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасник повинен надати на залучену техніку, задіяної під час надання послуг з прибирання, в кількості не менш ніж: - трактор або міні-навантажувач (в кількості не менше 1 шт.), а саме копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг за адресою, яка б відповідала адресі надання послуг по даній закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось надати «Документальне підтвердження про наявність не менше ніж 30 працівників (свої або інших осіб на підставі правочинів) (такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, та досвіду роботи з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника).». Виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція містить довідку учасника від 12.12.2024 № 1.1/12-866 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтверджуючими документами про наявність в учасника не менше ніж 30 працівників є накази та інші документи. За результатами розгляду виявлено, що за договорами між учасником та залученим виконавцем для надання послуг з прибирання строк дії договору закінчився 31.12.2024 року та є не дійсним на дату подання тендерних пропозицій 01.01.2025 до 00.00. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати підтверджуючі документи про наявність в учасника не менше ніж 30 працівників, які буть дійсним на дату подання тендерних пропозицій 01.01.2025 до 00.00. 3 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось надати підтверджуючі документи: «Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/ аналогічних договору/договорів. Такими документами повинні бути: 1) підтверджуючі документи (копія аналогічного(-них) договір(-орів) (витягу(гів)**) – в якому підтверджується досвід прибирання загальною площею не менше 15 000,00 м. кв. 2) Лист відгук по наданому(им), що виданий(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Додатково може бути надана описова довідка учасника про виконання договорів аналогічної складності із зазначенням предмету договору, номеру і дати договору, замовників та їх контактних даних, обсягів та термінів надання послуг тощо». Виявлені невідповідності: Учасником надано лист-відгук від 11.12.2023 від ТОВ «Алекс Парк», який наданий учаснику датою раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі, тобто 06.12.2024. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист відгук по наданому(им), що виданий(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.