Закупівлю оголошено - 06-12-2024, 13:40. Дата останніх змін - 06-12-2024, 13:42

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)... Державна закупівля - UA-2024-12-06-009521-a Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень) від замовника Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради від 12/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-06-009521-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-06-009258-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-12-2024, 13:40
по 11-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-12-2024, 13:40
по 14-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
373800
373 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 869 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 214 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:26281752 Досьє YouControl
Контактна особа:Гулевська Жанна Іванівна
Телефон:380577258775
E-mail:uszn@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61007, Україна, Харківська область,Харків, вул. Біблика, буд. 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційні послуги, пов’яз ...
373 800 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)

1
послуга
61007 Україна Харківська область Харків вул. Біблика, буд. 6
з 01-01-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 13:41:38
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11214,00 грн. Строк дії: не менше ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628).
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається Учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок Замовника –ініціатора (Покупця).
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником у складі пропозиції мають бути надані: Довідка, яка містить відомості про наявність в учасника автотранспорту для доставки - технічної води у випадках аварійного відключення, заповнену відповідно Форми 2 Додатку 2 до тендерної документації. Документи, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу на весь можливий строк надання послуг та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; - для учасників з інших регіонів та/або оренди автототранспорта в орендодавця з іншого регіону, надати копію договору паркування (згідно діючого законодавства України) такого засобу в м. Харкові на весь можливий строк надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі заповнену відповідно до Форми 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, а саме: - Копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» (з усіма додатками) за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) та F0500109 (для фізичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копію відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність будо подано у електронному вигляді. У додатку 4 ДФ до цього розрахунку за номером місяця в кварталі – 3 (вересень 2024 року) сума значень рядків 04 «Працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101)» та 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами (ознака 102)» не може бути меншою за 4.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання»). На підтвердження інформації, про досвід виконання аналогічного договору, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків (прибирання приміщень)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати копію фінансової звітності за 2023 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2023 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-12-2024, 13:39:49
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ