Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жмурко Наталія Анатоліївна |
| Телефон: | 380577255181 |
| E-mail: | tsml@email.ua |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах: 1.1. Вимога тендерної документації: Завантаження документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ТД р.ІІІ п.1 пп 5) форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» 1.2 Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозиції Учасником надано форму "Цінова пропозиція" в якій «сума цифрами» НЕ ВІДПОВІДАЄ «сумі прописом» 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: НАДАТИ форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 1 до ТД) з виправленням помилок
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.