Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 541,44 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 272,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20055078 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tender.atc.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Авдоніна Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380442075669 |
| E-mail: | AVDONINA@ATC.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, поданих у тендерній ТОВ ПРАЙМ-ЕСТЕТ. 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ ПРАЙМ-ЕСТЕТ в Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова)» допустив технічні помилки в колонках «Кількість послуг» та «Ціна (без ПДВ)». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пункту 1 Додатку 5 до ТД. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність та завантажити в електронну систему оновлену Тендерну пропозицію (цінову) за формою Додатку 1 до тендерної документації. Філія «ВП АТЦ» АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" БУЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" БУЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова)» допустив технічну помилку в підрахунку в колонках «Ціна без ПДВ» та «Сума (без ПДВ)». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пункту 1 Додатку 5 до ТД. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність та завантажити в електронну систему оновлену Тендерну пропозицію (цінову) за формою Додатку 1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У розділі «ДОКУМЕНТИ» Додатку 8 «АНКЕТА» учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" БУЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ вказав посилання на документи: «Статут», «Наказ» та графічну структуру власності компанії та не виклав їх при поданні документів. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пункту 6 Додатку 5 до ТД. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: викласти документи: «Статут», «Наказ» та графічну структуру власності компанії. Філія «ВП АТЦ» АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.