Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
Детальна інформація про закупівлю наведена у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Ганна Бузажи |
| Телефон: | 380487381864 |
| E-mail: | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
3 |
Зміст повідомлення: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 11.12.2024 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 18.12.2024 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ліміт Плюс», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки документів/інформації, наданих учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 08.01.2025 року. Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліміт Плюс» (ТОВ «Ліміт Плюс») від 17.12.2024 № 463.
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 18.12.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2024 № 456) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-03-017682-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з відстеження, моніторингу забруднень і відновлення за кодом ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліміт Плюс» (ТОВ «Ліміт Плюс»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. Згідно частини 1 Розділу ІІІ та пункту 8.2 частини 8 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД), від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель… На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися ПІБ уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)… Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.». 8.2. Згідно підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі, але не виключно Сертифікованої лабораторії, приборів/пристроїв/обладнання, від учасника процедури закупівлі вимагалося надати: «Оригінал або завірена учасником копія, чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, відповідного свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо, що підтверджує технічну компетентність вимірювальної або випробувальної можливості лабораторії та сферу вимірювань (випробувань).» 8.3. Згідно пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), від учасника процедури закупівлі вимагалося надати: «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси замовника(ів), предмету закупівлі за договором (договорами) та/або предмету договору (договорів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами) які підтверджують його(їх) виконання.» 8.4. Згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, від учасників процедури закупівлі вимагалося надати: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб)» 8.5. Згідно пункту 4.8. частини 4 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності вимогам ТД, від учасників процедури закупівлі вимагалося надати: «Довідку у довільній формі, якою учасник процедури закупівлі підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).» 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 8.2 частини 8 Додатку 3 до ТД: під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «Ліміт Плюс» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника - удосконалений, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 8.2 частини 8 Додатку 3 до ТД. 9.2. Щодо підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ліміт Плюс» у складі його тендерної пропозиції було надано «Сертифікат визнання спроможності проведення вимірювань» від 29.04.2024 № РН-009/2024 та «Галузь проведення вимірювань екологічною лабораторією товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІМІТ ПЛЮС», яка є невід’ємною частиною до вищезазначеного сертифіката. Проте Додаток наданий не в повному обсязі, а саме: відсутні аркуші з 26 - по 85. 9.3. Щодо пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ліміт Плюс» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 06.12.2024 № 120. У пункті 3 довідки учасником зазначено договір від 03.04.2023 № 39-В-ПВФ-23, проте на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник надав позитивний лист-відгук від 10.12.2024 № 3701/27-06-04/Вих. на інший договір, а саме: від 05.02.2024 № 12-В-ПВФ-24. 9.4. Щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ліміт Плюс» у складі його тендерної пропозиції були надані документи для підтвердження повноважень посадової особи учасника – директора ТОВ «Ліміт Плюс» Бобровського Валерія Петровича, а саме: «Довідка про особу, яка має право підпису» від 06.12.2024 року № 123, Протокол Загальних зборів учасників від 30.07.2021, Наказ «Про вступ на посаду Директора Товариства» від 01.08.2021 № 24. Однак у порушення умов пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД в частині підтвердження повноважень посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю, учасником не дотримані положення частини 1 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 9.5. Щодо пункту 4.8. частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ліміт Плюс» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку» від 09.12.2024 № 132, проте у довідці відсутня інформація що учасник процедури закупівлі не є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. На вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 8.2 частини 8 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. На вимогу підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей та на підтвердження технічної компетентності вимірювальної лабораторії, надати оригінал або завірену учасником копію Додатку до «Сертифікату визнання спроможності проведення вимірювань» від 29.04.2024 № РН-009/2024 у повному обсязі. 10.3. На вимогу пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, привести у відповідність інформацію щодо номеру та дати аналогічного за предметом закупівлі договору з Південною філією ДП «АМПУ» (Адміністрація морського порту Південний). 10.4. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, керуючись вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину; - остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії), у випадку, якщо вартість послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 10.5. На вимогу пункту 4.8. частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати довідку у довільній формі, якою учасник процедури закупівлі підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.