Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується з метою належного утримання вулично-дорожньої мережі відповідно до норм чинного законодавства, дотримання санітарних норм тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць) (оголошення № UA-2024-12-03-015897-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідку від 09.12.2024 №368/12 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно вказаної довідки в учасника наявний, зокрема, штатний працівник Малиш Т.Є на посаді тракториста-машиніста трактора «Беларус 320.4». В складі тендерної пропозиції учасника наявна скан-копія наказу №226/к від 10.09.2020 про прийняття Малиш Т.Є. на посаду асфальтобетонника 3-го розряду, а також, наказу №187К від 22.07.2024 про закріплення трактора МТЗ-320.4 за трактористом-машшиністом Малиш Т.Є. Однак, в складі тенддерної пропозиції відсутній розпорядчий документ про призначення Малиш Т.Є. на посаду тракториста-машиніста. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію розпорядчого документа про призначення Малиш Т.Є. на посаду тракториста-машиніста.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.