Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
Номенклатурні позиції: Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314 - ДК 2021:2015 - (90911200-8) – послуги з прибирання будівель
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 614 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 148,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410607 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Степаніцина Інна Леонідівна |
| Телефон: | +380512600277 |
| E-mail: | inna_02112008@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54050, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 24-01-2025, 11:39 по 04-02-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: - не надано лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації; - надана довідка про субпідряд від 07.12.2024 №326 не відповідає вимогам тендерної документації; - надана довідка про працівників від 07.12.2024 №342 не відповідає формі 1 встановленої у пункті 1 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД (назва довідки, преамбула довідки, у колонці 5 відсутня інформація про реквізити строкових трудових договорів тощо); - не надано у складі пропозиції строкові трудові договори з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг за даною закупівлею, не відповідає вимогам встановленим у пункті 1 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД; - надана довідка про аналогічні договори від 07.12.2024 №341 не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД (у столиці «Предмет договору» по договору №004488-а від 04.01.2022 не зазначений код за єдиним закупівельним словником, по договору №79 від 16.02.2022 не зазначено повну назву предмету договору, відсутня інформація про обсяг (кількість) та суму виконання договорів, вказана не повна інформація про юридичну адресу установ щодо); - по договору №004488-а від 04.01.2022 не надано всі акти, що підтверджують суму виконання договору, не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД; - по договору №79 від 16.02.2022 не надано всі акти, що підтверджують суму виконання договору, не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД; - наданий рекомендаційний лист від установи за замовленням якої виконувалися аналогічний договір №79 від 16.02.2022 не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД (не зазначено обов’язкову інформацію у якому році виконувався договір, суму договору, суму виконання договору, обсяг (кількість), інформацію чи виконано договір у повному обсязі тощо); - наданий відгук від установи за замовленням якої виконувалися аналогічний договір №004488-а від 04.01.2022 не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД (не зазначено обов’язкову інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами надання послуг тощо). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей); 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації; - надати нову довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця; - надати нову довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що відповідає формі 1 пункту 1 розділу 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до ТД; - надати строкові трудові договори з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг за даною закупівлею; - надати нову довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відносно предмета закупівлі, який виконувався учасником власними силами контрагентом у якому має виступати замовник в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі», із обов’язковим зазначенням назви предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, суму виконання договору, замовників їх назву, юридичну адресу та їх контактних осіб з номерами телефонів, посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO або інші); - надати всі акти по договору №004488-а від 04.01.2022, що підтверджують суму виконання договору; - надати всі акти по договору №79 від 16.02.2022, що підтверджують суму виконання договору; - надати новий лист-відгук від установи за замовленням якої виконувалися аналогічний договір №79 від 16.02.2022, що містить обов’язкову інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами надання послуг; - надати новий лист-відгук від установи за замовленням якої виконувалися аналогічний договір №004488-а від 04.01.2022, що містить обов’язкову інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення вказаних вище інформації/документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці закупівлі № UA-2024-12-03-015217-a.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НОВА КОПІЙКА" невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: - не надано довідку/лист учасника в довільній формі з інформацією про службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яка підписала тендерну пропозицію і у подальшому буде підписувати договір про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації; - не надано лист – згоду з проєктом договору, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації наступного змісту: «Ми _______ (назва Учасника) цим листом погоджуємося з проектом договору, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації; - наданий Статут не відповідає вимогам тендерної документації; - не надано укладений трудовий контракт з директором ТОВ «НОВА КОПІЙКА», що не відповідає вимогам тендерної документації; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей); 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку/лист учасника в довільній формі з інформацією про службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яка підписала тендерну пропозицію і у подальшому буде підписувати договір про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності). - надати лист – згоду з проєктом договору, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації наступного змісту: «Ми _______ (назва Учасника) цим листом погоджуємося з проектом договору, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації; - надати укладений трудовий контракт з директором ТОВ «НОВА КОПІЙКА»; - надати Статут підписаний новим кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, згідно відомостей про структуру власності юридичної особи. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення вказаних вище інформації/документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці закупівлі № UA-2024-12-03-015217-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.