Закупівлю оголошено - 29-11-2024, 21:26. Дата останніх змін - 08-01-2025, 00:00

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території)

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території)... Державна закупівля - UA-2024-11-29-016026-a Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-29-016026-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-29-018365-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 21:26
по 04-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 21:26
по 07-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-12-2024, 13:03
по 09-12-2024, 13:26

Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
4100000
4 100 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:41 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:123 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42081684 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Гайдук
Телефон:+380987380800
E-mail:bcpmsd.tender@gmail.com
Місцезнаходження:
08292, Україна, Київська область,м. Буча, БУЛЬВАР БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з прибирання (Послуги ...
4 100 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-12-2024, 13:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території

12
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 21:26:08
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:26:08
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 21:26:08
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 21:35:39
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 21:38:01
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:27:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:27:50
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено29-11-2024, 21:26:08
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:27:52
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 21:26:08
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:27:49
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Учасника
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 30-12-2024 по 07-01-2025
                  Статус:
                  кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
                  Причина дискваліфікації:
                  Контактна інформація:
                  Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
                  Остаточна пропозиція:
                  3 806 244 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  3 806 244 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Період подачі оскарження:
                  по 08-01-2025, 00:00

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 31-12-24, 17:31:33
                  24

                  У відповідності з п.43 Особливостей Замовник звертається до учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (далі – Учасник) з наступними вимогами щодо усунення невідповідностей в тендерній пропозиції: 1. Згідно вимог: «Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників надати у складі пропозиції довідку із зазначення ПІБ та посади та наступні документи відповідно до людей, про яких зазначено у довідці: якщо для підтвердження учасник надає штатних працівників, на них відповідно надаються наступні документи: - накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 12 (дванадцятьох) прибиральників службових приміщень, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на даних осіб, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником, а також накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на менеджера, двірника, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженера з охорони праці. Якщо ж для підтвердження учасник надає працівників, що залучені за договорами цивільно –правового характеру, на них відповідно надаються наступні документи: - відскановані оригінали цивільно-правових договорів.» Відповідно до док. 3 Довідка працівники, Учасник не надав документи на підтвердження усіх працівників згідно довідки. Учасник надав підтверджуючі документи лише на 11 прибиральників службових приміщень. Учасник не надав документи відповідно до людей, про яких зазначено у довідці на двірника та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Вимога усунути невідповідність та надати накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 12 (дванадцятьох) прибиральників службових приміщень, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на даних осіб, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником, а також накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на двірника, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Якщо ж для підтвердження учасник надає працівників, що залучені за договорами цивільно –правового характеру, на них відповідно надаються наступні документи: - відскановані оригінали цивільно-правових договорів. 2. Згідно вимог: « У складі пропозиції надати на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування (згідно п.п 2 даного пункту): - документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії; - документ, що підтверджує проходження навчання (надати протокол/ витяг з протоколу ) та відповідне чинне посвідчення, в посвідченні має бути зазначено місце роботи працівника в Учасника) про проходження навчання ПБЕЕС та ПЕЕЗ та присвоєння не менше ніж 4 групи з електробезпеки (до 1000 В).» Відповідно до док № 3 Довідка працівники, у якій зазначено: ПІБ: Воробйов Павло Володимирович Посада: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. Однак, відповідно до документа № 6.1 (Протокол та посвідчення), у витягу з протоколу № 00-011-24 та у посвідченні посада Воробйова Павла Володимировича зазначена як "електромонтер". Учасник не надав у складі пропозиції документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії. Вимога усунути невідповідність та надати на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування: - документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії; - документ, що підтверджує проходження навчання (надати протокол/ витяг з протоколу ) та відповідне чинне посвідчення, в посвідченні має бути зазначено місце роботи працівника в Учасника) про проходження навчання ПБЕЕС та ПЕЕЗ та присвоєння не менше ніж 4 групи з електробезпеки (до 1000 В).» 3. Згідно вимоги: «На виконання вимог Наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246 та з метою забезпечення правомірного допуску до роботи працівників Учасника для надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник надає у складі пропозиції такі документи: - скан Заключного акта за результатами періодичного медичного огляду працівників; - скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до п.п. 2 п. 1 розділу I «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», а також договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки.» Учасник надав скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду лише на 11 прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники. Учасник також не надав медичні довідки про проходження попереднього/періодичного медичного огляду: - на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування - на двірника Учасник не надав договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки. Вимога усунути невідповідність та надати скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до док. 3 Довідка працівники, а також договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки. 4. Згідно вимоги: «4. Надати у складі пропозиції на прибиральників службових приміщень згідно в п.п. 2. цього пункту: 4.1. протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій; 4.2. медичні книжки за результатами оглядів , чинні на момент подання учасником пропозиції.» Учасник надав медичні книжки лише на 11 прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники. Учасник не надав на прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій Вимога усунути невідповідність та надати у складі пропозиції на усіх прибиральників службових приміщень медичні книжки за результатами оглядів , чинні на момент подання учасником пропозиції згідно вимоги відповідно до док. 3 Довідка працівники та протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій відповідно до док. 3 Довідка працівники. 5. Згідно вимоги: «Оскільки об'єкти Замовника мають розгалужене розташування, Учасник повинен підтвердити можливість доставки витратних матеріалів до місць розташування амбулаторій. Для цього необхідно надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця» Учасник надав підтвердження лише щодо одного транспортного засобу. Для підтвердження наявності другого автомобіля (FIAT Doblo Combi Active, реєстраційний номер KA5679BI) Учасник надав наступні документи: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (документ 11.3), договір суборенди транспортного засобу № 156035 від 01.01.2022 року, а також договір оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року. Відповідно до пункту 4.2.9 договору оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року, Орендар зобов'язаний не передавати об'єкт оренди в суборенду (піднайом) іншим особам без письмової згоди Орендодавця. Письмову згоду на передачу автомобіля FIAT Doblo Combi Active, реєстраційний номер KA5679BI, Учасник не надав, що є порушенням умов зазначеного договору. Згідно з актом приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу № 01/06/2019 від 01.06.2019 року, датованого 31.12.2021 року, автомобіль FIAT Doblo Combi Active був переданий від ТОВ «Бізнес Баланс» до ТОВ «Аксік Компані» згідно з умовами договору оренди рухомого майна № 01/06/2019. У подальшому, ТОВ «Аксік Компані» передало цей транспортний засіб у суборенду ТОВ «Гріффін Сервіс» згідно з договором суборенди транспортного засобу № 156035 від 01.01.2022 року. Відповідно до згоди на передачу транспортного засобу в суборенду від 08.01.2021 року, зазначена згода надана відповідно до акту приймання-передачі до договору оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року. Однак письмову згоду, яка є обов'язковою відповідно до умов договору оренди рухомого майна № 01/06/2019, Учасником не надано. Це свідчить про невідповідність документів Учасника умовам, зазначеним у договорі та не може підтверджувати право оренди Учасника на даний транспортний засіб. Вимога усунути невідповідність та надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця». 6. Згідно вимоги: «Оскільки об'єкти Замовника мають розгалужене розташування, Учасник повинен підтвердити можливість доставки витратних матеріалів до місць розташування амбулаторій. Для цього необхідно надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця. Також надати у складі пропозиції підтвердження наявності в Учасника на праві власності чи в оренді приміщення, а саме документи, що підтверджують право власності на приміщення або договір оренди приміщення.» Учасник, на виконання вимоги тендерної документації, надає документ № 9 "Договір оренди приміщення", відповідно до якого також надається "Договір суборенди нежитлового приміщення (складу)" від 20 січня 2022 року (далі – Договір). Згідно з п. 2.1 цього Договору, вступ суборендаря у володіння та користування приміщенням відбувається, зокрема, після підписання сторонами Акта прийому-передачі відповідного приміщення. Учасник надає Акт прийому-передачі об’єкта оренди від 20 січня 2022 року (далі – Акт), відповідно до зазначеного пункту. Однак у пункті 1 цього Акта зазначено, що орендодавець передав, а суборендар прийняв нежитлове приміщення (склад) відповідно до "Договору суборенди нежитлового приміщення (складу)" від 04 січня 2021 року, що не відповідає даті укладення Договору від 20 січня 2022 року. Таким чином, наданий Акт не підтверджує факт вступу Учасника у володіння та користування приміщенням відповідно до умов Договору. Також, відповідно до п. 9.1. даного Договору, даний договір діяв до 31.12.2023 року. Вимога усунути невідповідність та надати у складі пропозиції підтвердження наявності в Учасника на праві власності чи в оренді приміщення, а саме документи, що підтверджують право власності на приміщення або договір оренди приміщення. 7. Згідно вимоги: Для підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, надати : 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний в повному обсязі Учасником договір про надання послуг з прибирання, із зазначенням: найменування Замовника з яким укладено договір, дати та номера укладеного Договору. 2. Скановану копію з оригіналу аналогічного договору про надання послуг, що вказаний у довідці, наданій на виконання підпункту 1 даного пункту з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань (акти наданих послуг за весь період виконання договору) у повному обсязі та документи про оплату по даному договору. Аналогічний договір повинен містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо), всі сторінки усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони мали місце, або довідку Учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносились. 3. Скановану копію з оригіналу листа-відгука про виконання договору від замовника, який вказаний в довідці, наданій на виконання підпункту 1 даного пункту. У відгуку обов’язково має бути зазначено: предмет договору, номер та дата договору, його ціна, термін дії договору, загальний обсяг обслуговування за договором, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, інформація про додаткові угоди до договору. Учасник відповідно до док №№ 13.1, 13.2, 13.3, 13.5 не надав у складі пропозиції документи про оплату по аналогічному договору № 9091/1-2020 від 09.01.2020 року на суму 1 175 148,13 грн. Вимога усунути невідповідність та надати документи про оплату по аналогічному договору № 9091/1-2020 від 09.01.2020 року на суму 1 175 148,13 грн. 8. Згідно вимоги: «У складі пропозиції надати відповідні документи дозвільного характеру (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або дозвіл ДЕРЖПРАЦІ), які необхідні для виконання робіт згідно вимог технічного завдання.» У складі тендерної пропозиції Учасник надав документ № 17 "Декларація МТБ", яка не зареєстрована у Державній службі України з питань праці, не містить відповідного номера, дати реєстрації та пошукового коду. Декларація підписана лише директором Учасника, без належної реєстрації у компетентному органі. Відповідно, зазначена декларація не може вважатися дійсною та не відповідає вимогам чинного законодавства України. Вимога усунути невідповідність та надати відповідні документи дозвільного характеру (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або дозвіл ДЕРЖПРАЦІ), які необхідні для виконання робіт згідно вимог технічного завдання. 9. Згідно вимоги: 3. Надати копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника (інженера з охорони праці) згідно п.п.2 цього пункту, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, НПАОП 0.00-1.71-13, ДНАОП 0.00-4.15-98, посада та місце роботи в посвідченні мають відповідати інформації згідно документів, що підтверджують працевлаштування працівника, документ має бути чинними на момент подачі. 5. Учасники, як роботодавці працівників, що будуть залучені до надання послуг, повинні забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці та на виконання даної вимоги надати у складі пропозиції на відповідного(-них) працівника (-ів) Учасника протокол (або витягу з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12, а також відсканований оригінал протоколу (або витяг з протоколу) та посвідчення, що свідчать про навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (чинні на момент подання), що підтверджують проходження відповідних навчань. 6. Менеджер (особа, що відповідає за управління персоналом на об’єкті Замовника) згідно п.п. 2. даного пункту повинен пройти навчання та перевірку знань: Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, на підтвердження даної вимоги учасники надають відсканований оригінал протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення на даного працівника. Учасник не надав жодного документа згідно вищезазначених вимог. Вимога усунути невідповідність та надати: - копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника (інженера з охорони праці) відповідно до док. 3 Довідка працівники, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, НПАОП 0.00-1.71-13, ДНАОП 0.00-4.15-98, посада та місце роботи в посвідченні мають відповідати інформації згідно документів, що підтверджують працевлаштування працівника, документ має бути чинними на момент подачі. - на відповідного(-них) працівника (-ів) Учасника протокол (або витягу з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12, а також відсканований оригінал протоколу (або витяг з протоколу) та посвідчення, що свідчать про навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (чинні на момент подання), що підтверджують проходження відповідних навчань. - на менеджера (особа, що відповідає за управління персоналом на об’єкті Замовника) відповідно до док. 3 Довідка працівники підтвердження проходження навчання та перевірки знань: Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, а саме надати відскановані оригінали протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення на даного працівника. 10. Згідно вимоги надати: «Наказ Про затвердження Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.» Учасник у складі пропозиції не надав Наказ про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях. Вимога усунути невідповідність та надати Наказ про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-01-25, 17:31:33
                  Інформація про Учасника
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "КЛІН ТОН"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 30-12-2024 по 07-01-2025
                  Статус:
                  кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
                  Причина дискваліфікації:
                  Контактна інформація:
                  Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Степана Рудницького, буд. 6-Д, оф. 43/1, 03195, Світлана Рябцун
                  Остаточна пропозиція:
                  3 400 012,80 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  3 713 385,60 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Період подачі оскарження:
                  по 05-01-2025, 00:00
                  Інформація про Учасника
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "КЛІН ТОН"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 09-12-2024 по 17-12-2024
                  Статус:
                  рішення анульовано замовником або органом оскарження
                  Контактна інформація:
                  Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Степана Рудницького, буд. 6-Д, оф. 43/1, 03195, Світлана Рябцун
                  Остаточна пропозиція:
                  3 400 012,80 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  3 713 385,60 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  10-12-2024, 11:23
                  Період подачі оскарження:
                  по 16-12-2024, 00:00

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ТОВ "КЛІН ТОН"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  3 400 012,80 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  3 713 385,60 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Документи:
                  Тип документа:
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Учасник підтверджує, що
                  Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Учасник підтверджує, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Учасник підтверджує, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Учасник підтверджує, що
                  Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Учасник підтверджує, що
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Учасник підтверджує, що
                  Мова тендерної пропозиції українська
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Учасник підтверджує, що

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  Пропозицію подав:
                  ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  3 806 244 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  3 806 244 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Документи:
                  Тип документа:
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Учасник підтверджує, що
                  Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Учасник підтверджує, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Учасник підтверджує, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Учасник підтверджує, що
                  Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Учасник підтверджує, що
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Учасник підтверджує, що
                  Мова тендерної пропозиції українська
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Учасник підтверджує, що
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Доказ:
                  Документ

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічний Видалено29-11-2024, 21:30:58
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічний Видалено29-11-2024, 21:39:39
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 17:30:53
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      Дата архівування:
                      2. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      4. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      5. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, в сумі 123 000,00 грн. (3%) (сто двадцять три тисячі гривень 00 коп) в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Надана з боку учасника у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей). Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Основні вимоги до банківської гарантії: - повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати; - повинна відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Реквізити бенефіціара для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучанської міської ради», 08292, Київська область, місто Буча , бульвар Богдана Хмельницького, будинок 2; ЄДРПОУ 42081684 Р/р UA 063052990000026009030111888 АТ КБ «Приватбанк». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-11-2024, 21:26:06
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ