Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 123 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42081684 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Гайдук |
| Телефон: | +380987380800 |
| E-mail: | bcpmsd.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,м. Буча, БУЛЬВАР БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2 |
0 |
У відповідності з п.43 Особливостей Замовник звертається до учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (далі – Учасник) з наступними вимогами щодо усунення невідповідностей в тендерній пропозиції: 1. Згідно вимог: «Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників надати у складі пропозиції довідку із зазначення ПІБ та посади та наступні документи відповідно до людей, про яких зазначено у довідці: якщо для підтвердження учасник надає штатних працівників, на них відповідно надаються наступні документи: - накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 12 (дванадцятьох) прибиральників службових приміщень, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на даних осіб, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником, а також накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на менеджера, двірника, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування та інженера з охорони праці. Якщо ж для підтвердження учасник надає працівників, що залучені за договорами цивільно –правового характеру, на них відповідно надаються наступні документи: - відскановані оригінали цивільно-правових договорів.» Відповідно до док. 3 Довідка працівники, Учасник не надав документи на підтвердження усіх працівників згідно довідки. Учасник надав підтверджуючі документи лише на 11 прибиральників службових приміщень. Учасник не надав документи відповідно до людей, про яких зазначено у довідці на двірника та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Вимога усунути невідповідність та надати накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 12 (дванадцятьох) прибиральників службових приміщень, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на даних осіб, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником, а також накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) на двірника, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Якщо ж для підтвердження учасник надає працівників, що залучені за договорами цивільно –правового характеру, на них відповідно надаються наступні документи: - відскановані оригінали цивільно-правових договорів. 2. Згідно вимог: « У складі пропозиції надати на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування (згідно п.п 2 даного пункту): - документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії; - документ, що підтверджує проходження навчання (надати протокол/ витяг з протоколу ) та відповідне чинне посвідчення, в посвідченні має бути зазначено місце роботи працівника в Учасника) про проходження навчання ПБЕЕС та ПЕЕЗ та присвоєння не менше ніж 4 групи з електробезпеки (до 1000 В).» Відповідно до док № 3 Довідка працівники, у якій зазначено: ПІБ: Воробйов Павло Володимирович Посада: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. Однак, відповідно до документа № 6.1 (Протокол та посвідчення), у витягу з протоколу № 00-011-24 та у посвідченні посада Воробйова Павла Володимировича зазначена як "електромонтер". Учасник не надав у складі пропозиції документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії. Вимога усунути невідповідність та надати на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування: - документ, що підтверджує кваліфікацію електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд з професії; - документ, що підтверджує проходження навчання (надати протокол/ витяг з протоколу ) та відповідне чинне посвідчення, в посвідченні має бути зазначено місце роботи працівника в Учасника) про проходження навчання ПБЕЕС та ПЕЕЗ та присвоєння не менше ніж 4 групи з електробезпеки (до 1000 В).» 3. Згідно вимоги: «На виконання вимог Наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246 та з метою забезпечення правомірного допуску до роботи працівників Учасника для надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник надає у складі пропозиції такі документи: - скан Заключного акта за результатами періодичного медичного огляду працівників; - скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до п.п. 2 п. 1 розділу I «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», а також договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки.» Учасник надав скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду лише на 11 прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники. Учасник також не надав медичні довідки про проходження попереднього/періодичного медичного огляду: - на електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування - на двірника Учасник не надав договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки. Вимога усунути невідповідність та надати скан медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до док. 3 Довідка працівники, а також договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства та видав медичні довідки. 4. Згідно вимоги: «4. Надати у складі пропозиції на прибиральників службових приміщень згідно в п.п. 2. цього пункту: 4.1. протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій; 4.2. медичні книжки за результатами оглядів , чинні на момент подання учасником пропозиції.» Учасник надав медичні книжки лише на 11 прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники. Учасник не надав на прибиральників службових приміщень відповідно до док. 3 Довідка працівники протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій Вимога усунути невідповідність та надати у складі пропозиції на усіх прибиральників службових приміщень медичні книжки за результатами оглядів , чинні на момент подання учасником пропозиції згідно вимоги відповідно до док. 3 Довідка працівники та протокол та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій відповідно до док. 3 Довідка працівники. 5. Згідно вимоги: «Оскільки об'єкти Замовника мають розгалужене розташування, Учасник повинен підтвердити можливість доставки витратних матеріалів до місць розташування амбулаторій. Для цього необхідно надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця» Учасник надав підтвердження лише щодо одного транспортного засобу. Для підтвердження наявності другого автомобіля (FIAT Doblo Combi Active, реєстраційний номер KA5679BI) Учасник надав наступні документи: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (документ 11.3), договір суборенди транспортного засобу № 156035 від 01.01.2022 року, а також договір оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року. Відповідно до пункту 4.2.9 договору оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року, Орендар зобов'язаний не передавати об'єкт оренди в суборенду (піднайом) іншим особам без письмової згоди Орендодавця. Письмову згоду на передачу автомобіля FIAT Doblo Combi Active, реєстраційний номер KA5679BI, Учасник не надав, що є порушенням умов зазначеного договору. Згідно з актом приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу № 01/06/2019 від 01.06.2019 року, датованого 31.12.2021 року, автомобіль FIAT Doblo Combi Active був переданий від ТОВ «Бізнес Баланс» до ТОВ «Аксік Компані» згідно з умовами договору оренди рухомого майна № 01/06/2019. У подальшому, ТОВ «Аксік Компані» передало цей транспортний засіб у суборенду ТОВ «Гріффін Сервіс» згідно з договором суборенди транспортного засобу № 156035 від 01.01.2022 року. Відповідно до згоди на передачу транспортного засобу в суборенду від 08.01.2021 року, зазначена згода надана відповідно до акту приймання-передачі до договору оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року. Однак письмову згоду, яка є обов'язковою відповідно до умов договору оренди рухомого майна № 01/06/2019, Учасником не надано. Це свідчить про невідповідність документів Учасника умовам, зазначеним у договорі та не може підтверджувати право оренди Учасника на даний транспортний засіб. Вимога усунути невідповідність та надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця». 6. Згідно вимоги: «Оскільки об'єкти Замовника мають розгалужене розташування, Учасник повинен підтвердити можливість доставки витратних матеріалів до місць розташування амбулаторій. Для цього необхідно надати підтвердження наявності не менше двох транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати: у разі, якщо транспортні засоби є власністю Учасника, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності, або якщо ж для надання послуг використовуються орендовані транспортні засоби, Учасник повинен надати договір оренди, суборенди чи інший документ, що підтверджує законність використання транспорту, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке підтверджує право власності орендодавця. Також надати у складі пропозиції підтвердження наявності в Учасника на праві власності чи в оренді приміщення, а саме документи, що підтверджують право власності на приміщення або договір оренди приміщення.» Учасник, на виконання вимоги тендерної документації, надає документ № 9 "Договір оренди приміщення", відповідно до якого також надається "Договір суборенди нежитлового приміщення (складу)" від 20 січня 2022 року (далі – Договір). Згідно з п. 2.1 цього Договору, вступ суборендаря у володіння та користування приміщенням відбувається, зокрема, після підписання сторонами Акта прийому-передачі відповідного приміщення. Учасник надає Акт прийому-передачі об’єкта оренди від 20 січня 2022 року (далі – Акт), відповідно до зазначеного пункту. Однак у пункті 1 цього Акта зазначено, що орендодавець передав, а суборендар прийняв нежитлове приміщення (склад) відповідно до "Договору суборенди нежитлового приміщення (складу)" від 04 січня 2021 року, що не відповідає даті укладення Договору від 20 січня 2022 року. Таким чином, наданий Акт не підтверджує факт вступу Учасника у володіння та користування приміщенням відповідно до умов Договору. Також, відповідно до п. 9.1. даного Договору, даний договір діяв до 31.12.2023 року. Вимога усунути невідповідність та надати у складі пропозиції підтвердження наявності в Учасника на праві власності чи в оренді приміщення, а саме документи, що підтверджують право власності на приміщення або договір оренди приміщення. 7. Згідно вимоги: Для підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, надати : 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний в повному обсязі Учасником договір про надання послуг з прибирання, із зазначенням: найменування Замовника з яким укладено договір, дати та номера укладеного Договору. 2. Скановану копію з оригіналу аналогічного договору про надання послуг, що вказаний у довідці, наданій на виконання підпункту 1 даного пункту з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань (акти наданих послуг за весь період виконання договору) у повному обсязі та документи про оплату по даному договору. Аналогічний договір повинен містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо), всі сторінки усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони мали місце, або довідку Учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносились. 3. Скановану копію з оригіналу листа-відгука про виконання договору від замовника, який вказаний в довідці, наданій на виконання підпункту 1 даного пункту. У відгуку обов’язково має бути зазначено: предмет договору, номер та дата договору, його ціна, термін дії договору, загальний обсяг обслуговування за договором, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, інформація про додаткові угоди до договору. Учасник відповідно до док №№ 13.1, 13.2, 13.3, 13.5 не надав у складі пропозиції документи про оплату по аналогічному договору № 9091/1-2020 від 09.01.2020 року на суму 1 175 148,13 грн. Вимога усунути невідповідність та надати документи про оплату по аналогічному договору № 9091/1-2020 від 09.01.2020 року на суму 1 175 148,13 грн. 8. Згідно вимоги: «У складі пропозиції надати відповідні документи дозвільного характеру (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або дозвіл ДЕРЖПРАЦІ), які необхідні для виконання робіт згідно вимог технічного завдання.» У складі тендерної пропозиції Учасник надав документ № 17 "Декларація МТБ", яка не зареєстрована у Державній службі України з питань праці, не містить відповідного номера, дати реєстрації та пошукового коду. Декларація підписана лише директором Учасника, без належної реєстрації у компетентному органі. Відповідно, зазначена декларація не може вважатися дійсною та не відповідає вимогам чинного законодавства України. Вимога усунути невідповідність та надати відповідні документи дозвільного характеру (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або дозвіл ДЕРЖПРАЦІ), які необхідні для виконання робіт згідно вимог технічного завдання. 9. Згідно вимоги: 3. Надати копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника (інженера з охорони праці) згідно п.п.2 цього пункту, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, НПАОП 0.00-1.71-13, ДНАОП 0.00-4.15-98, посада та місце роботи в посвідченні мають відповідати інформації згідно документів, що підтверджують працевлаштування працівника, документ має бути чинними на момент подачі. 5. Учасники, як роботодавці працівників, що будуть залучені до надання послуг, повинні забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці та на виконання даної вимоги надати у складі пропозиції на відповідного(-них) працівника (-ів) Учасника протокол (або витягу з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12, а також відсканований оригінал протоколу (або витяг з протоколу) та посвідчення, що свідчать про навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (чинні на момент подання), що підтверджують проходження відповідних навчань. 6. Менеджер (особа, що відповідає за управління персоналом на об’єкті Замовника) згідно п.п. 2. даного пункту повинен пройти навчання та перевірку знань: Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, на підтвердження даної вимоги учасники надають відсканований оригінал протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення на даного працівника. Учасник не надав жодного документа згідно вищезазначених вимог. Вимога усунути невідповідність та надати: - копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника (інженера з охорони праці) відповідно до док. 3 Довідка працівники, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, НПАОП 0.00-1.71-13, ДНАОП 0.00-4.15-98, посада та місце роботи в посвідченні мають відповідати інформації згідно документів, що підтверджують працевлаштування працівника, документ має бути чинними на момент подачі. - на відповідного(-них) працівника (-ів) Учасника протокол (або витягу з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12, а також відсканований оригінал протоколу (або витяг з протоколу) та посвідчення, що свідчать про навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (чинні на момент подання), що підтверджують проходження відповідних навчань. - на менеджера (особа, що відповідає за управління персоналом на об’єкті Замовника) відповідно до док. 3 Довідка працівники підтвердження проходження навчання та перевірки знань: Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, а саме надати відскановані оригінали протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення на даного працівника. 10. Згідно вимоги надати: «Наказ Про затвердження Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.» Учасник у складі пропозиції не надав Наказ про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях. Вимога усунути невідповідність та надати Наказ про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.