Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 191 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 910 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міністерство юстиції України |
| ЄДРПОУ: | 00015622 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Пітулько |
| Телефон: | +380442711742 |
| E-mail: | o.pitulko@minjust.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
6 |
Учасник відповідно до вимог пункту 3.1. таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації, повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні три роки з надання послуг (вказати не менше як 1 (один) договір), який є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його виконання (скан-копію договору яка повинна містити всі сторінки та додатки, копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були та актів наданих послуг, зазначених у довідці). У складі своєї тендерної пропозиції Учасником надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 061224/6 від 06.12.2024, копію договору про надання послуг з комплексного прибирання № 16/11/22, та лист відгук, проте Учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції документального підтвердження про його виконання (актів наданих послуг). Учаснику ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ необхідно надатинаступні документи для усунення невідповідностей: акти наданих послуг до договору №16/11/22 від 16.11.2022, який наданий ним на виконання вимоги Замовника пункту 3.1. таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.