Закупівлю оголошено - 29-11-2024, 16:45. Дата останніх змін - 20-12-2024, 11:53

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги... Державна закупівля - UA-2024-11-29-014421-a ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 11/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-29-014421-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-29-016580-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 16:45
по 04-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 16:45
по 07-12-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою Місце надання послуг вивозу твердих побутових відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СПМП№5 вулПривокзальна, 17 6.СП МДП вул. Тичини 4 7.Педіатричне відділення №1 вул.Мазепи ,179 8.Педіатричне відділення №2вул. Стуса, 2 9.Педіатричне відділення №5 вул. Хоткевича, 46/5 10.Педіатричне відділення №6вул. Молодіжна, 50 11.Педіатричне відділення №7 вул.Галицька ,124/а 12.Педіатричне відділення №8 вул. Сорохтея,41/а 13.АЗПСМ с.Крихівці вул.22січня 218/а 14. с.Микитинці вул. Ясенева, 2 15.відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а Місце надання послуг вивозу великогабаритних відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СП МДП вул. Тичини 4 закупівля на 2025рік

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
364650
364 650 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 823,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:42352786 Досьє YouControl
Контактна особа:Оперук Людмила
Телефон:380668836940
E-mail:operukluda@gmail.com
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Ути ...
364 650 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вивіз твердих побутових відходів – 1058 м. куб.

1 058
метр кубічний
76018 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вивіз великогабаритних відходів - 105 м.куб.

105
метр кубічний
76018 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-12-2024 по 14-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МАКСИМОВИЧА, будинок 11, 76007, Машталер Іван Володимирович
Остаточна пропозиція:
352 673,44 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-12-2024, 13:12
Період подачі оскарження:
по 19-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-12-24, 13:16:42
24

Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 29.11.2024року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Виправити у Додатку 4 до тендерної документації Строк надання послуг; додати а саме: Адреса об’єкту споживача м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; У Замовника немає власних контейнерних майданчиків для встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів за такими адресами в м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а - основна вимога: контейнер з об’ємом 1,1 м.куб,.з навісним замком який закривається; К-ть необхідних контейнерів 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; Вимога для збору великогабаритних і ремонтних відходів: виправити Строк надання послуг; Місце надання послуг: виправити Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. У Додатку 4 до тендерної документації Строк надання послуг З 1 січня по 31грудня 2025р.р.; додати а саме: Адреса об’єкту споживача м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; У Замовника немає власних контейнерних майданчиків для встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів за такими адресами в м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а - основна вимога: контейнер з об’ємом 1,1 м.куб,.з навісним замком який закривається; К-ть необхідних контейнерів 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; Вимога для збору великогабаритних і ремонтних відходів: Строк надання послуг З 1 січня по 31грудня 2025р.р.; Місце надання послуг: № з/п Адреса об’єкту споживача 1 СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2 СПМП№2 вул.Довга ,42 3 СПМП№3вул Франка, 30 4 СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5 СП МДП вул. Тичини 4

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-12-24, 13:16:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-29-014421-a-a1
Номер договору:
152
Дата підписання договору:
20-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 20-12-2024 по 31-12-2025
352 673,44 UAH
Ціна договору
331 513,03 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
352 673,44 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
Доказ:
Документ
2.1 Довідка МТБ.pdf, Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про навантажувальних пристроїв
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
Доказ:
Документ
3.1 Довідка працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
Доказ:
Документ
4.1 Довідка досвід.pdf, 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:46:25
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:36:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:36:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:38:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:38:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:39:31
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:39:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:39:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:40:03
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:40:37
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 16:40:46
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          Способи підтвердження:
          Документ
          3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг). , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади , Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 16:45:38
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про навантажувальних пристроїв , Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ