Закупівлю оголошено - 29-11-2024, 14:12. Дата останніх змін - 29-11-2024, 14:13

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель... Державна закупівля - UA-2024-11-29-009642-a Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель від замовника Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради від 11/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-29-009642-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-29-010591-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 14:12
по 04-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 14:12
по 07-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 09-12-2024, 11:50

Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
937440
937 440,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 687,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:37459125 Досьє YouControl
Контактна особа:Шушман Тетяна
Телефон:380663520946
E-mail:tshushman@ukr.net
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вул. Тарасенка Георгія, буд. 42
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційні послуги, пов’яз ...
937 440,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-12-2024, 11:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель

1
послуга
61001 Україна Харківська область Харків вул. Тарасенка Георгія, буд. 42
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:13:08
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:10:41
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Забезпечення виконання договору
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради, код за ЄДРПОУ 37459125, Р/р UA428201720355169001000077802 ДКСУ м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю; - порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; - невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності. Вимоги щодо наявності: - трактор оснащений відвалом та щіткою для прибирання снігу (вага не більше 1,7 тн.); - апарат високого тиску (мийка під тиском); - пилосос: 3 одиниці; - акумуляторний пилосос; - повітродуйка; - ємностей для води (не менше 100 л.): 2 одиниці. - килим (брудопоглинаючий килим) для організацій вхідної зони. 1.2. Надати документи що підтверджують право власності та/або оренди та/або користування зазначеного в довідці відповідно пункту 1.1 обладнання та машин (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання передачі та/або копії договорів оренди, лізингу або іншої форми залучення, разом з документами що підтверджують право власності).Для трактора надати Свідоцтво про реєстрацію машини. 1.3. Для приміщень надати документи що підтверджують право власності, таким приміщенням, та/або договір оренди. 1.4. Для всього обладнання, машин та матеріально-технічної бази, що орендується або знаходить в користуванні, надати сканкопії з оригіналів від орендодавця, щодо погодження використання матеріально-технічної бази і обладнання. 1.5. Для учасників з інших регіонів та/або оренди комунальної техніки в орендодавця з іншого регіону, надати копію договору паркування такого засобу в м. Харкові.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору. Мінімальні вимоги наявність не менше 3-х працівників (прибиральниці, двірників). 2.2. Для підтвердження наявності відносин між учасником та працівниками надати копії наказу про призначення та/або копії трудових книжок та/або трудових договорів (контрактів) та/або договорів цивільно правового характеру. Для штатних працівників надати повідомлення про прийом на роботу. 2.3. Копію штатного розпису. 2.4. На працівників (прибиральниці, двірників) надати сканкопії з оригіналу особистої медичної книжки (1-ОМК). (форма 1-ОМК – має бути оформлена відповідно до форми Затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, та містити: прізвище, ім’я, по батькові, фотографію, найменування суб’єкту господарювання, назва професії, дату наступного медичного огляду, дату проведення медичного огляду, ннайменування закладу охорони здоров’я, підпис керівника закладу охорони здоров’я, печатку закладу охорони здоров’я). 2.5. На тракториста медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом, що є дійсною на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом – має бути оформлена відповідно до Додатку 1 Наказу Міністерство охорони здоров’я України та Міністерство внутрішніх справ України від 31.01.2013 р. № 65/80). 2.6. На тракториста надати посвідчення тракториста-машиніста.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору підтверджується наданням довідки в довільній формі з зазначенням: найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження замовника/покупця, контактний телефон, номер, дата укладення договору, предмет договору, інформацію про виконання договору. 3.2. Аналогічний договір (аналогічні договори) в повному обсязі * - не менше 1 (одного). 3.3. Акт (акти) до аналогічного договору (договорів) в повному обсязі; 3.4. Лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, відсутності нарікань, тощо. Аналогічним вважається договір на надання послуг з прибирання.: * Учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам. Договір (договори), повинно бути надано в такому обсязі, щоб Замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме: чи є наданий договір аналогічним.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-11-2024, 14:11:47
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ