Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 937 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 687,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 000 UAH |
| Замовник: | Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37459125 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шушман Тетяна |
| Телефон: | 380663520946 |
| E-mail: | tshushman@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, вул. Тарасенка Георгія, буд. 42 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей; 1.1. В складі пропозиції Учасника надана Довідка вих. № 506/12 від 06.12.2024 року, зазначена довідка не містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази і обладнання, наявність якої було передбачено вимогами тендерної документації а саме: - трактор оснащений відвалом та щіткою для прибирання снігу (вага не більше 1,7 тн.); - апарат високого тиску (мийка під тиском); - повітродуйка; - ємностей для води (не менше 100 л.): 2 одиниці. - килим (брудопоглинаючий килим) для організацій вхідної зони. 1.2. В складі пропозиції Учасника надані сканкопії оригіналів Договорів оренди автомобіля № 14-12/2023 від 14.12.2023 року до яких не надані документи що підтверджують право власності зазначених транспортних засобів (автомобілів) Орендодавця. 1.3. В складі пропозиції Учасника надана завірена сканкопії оригіналів Свідоцтво про реєстрацію машини на трактор, який за своїми параметрами не відповідає вимогам тендерної документації 1.4. В складі пропозиції Учасника відсутні документи що підтверджують право власності та/або договори оренди приміщень. 1.5. В складі пропозиції Учасника для штатних працівників не надані повідомлення про прийом на роботу. 1.6. В складі пропозиції Учасника не надані медичної книжки (1-ОМК). (форма 1-ОМК – має бути оформлена відповідно до форми Затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, та містити: прізвище, ім’я, по батькові, фотографію, найменування суб’єкту господарювання, назва професії, дату наступного медичного огляду, дату проведення медичного огляду, ннайменування закладу охорони здоров’я, підпис керівника закладу охорони здоров’я, печатку закладу охорони здоров’я). 1.7. В складі пропозиції Учасника на тракториста не надано медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом, що є дійсною на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом – має бути оформлена відповідно до Додатку 1 Наказу Міністерство охорони здоров’я України та Міністерство внутрішніх справ України від 31.01.2013 р. № 65/80). 1.8. В складі пропозиції Учасника надано посвідчення тракториста-машиніста ВР № 013758 без перекладу та без надання документів що підтверджують відносини між Учасником та трактористом. 1.9. В складі пропозиції Учасника не надано Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності), щодо відповідності його послуг вимогам чинного законодавства України. 1.10. В складі пропозиції Учасника не надано посвідчення (разом з протоколом з перевірки знань або витягу з нього) з навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, на посадову особу учасника. 1.11. В складі пропозиції Учасника не надано Договір страхування від нещасних випадків (з усіма додатками), до договору надати: страховий сертифікат та документ що підтверджує оплату страхового платежу (платіжну інструкцію). 1.12. В складі пропозиції Учасника не надано сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інвентар. 1.13. В складі пропозиції Учасника не надано сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на видатковий матеріал (серветки та мопи). 1.14. В складі пропозиції Учасника не надано сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі/чистящі засоби виробництва ТОВ «БЛАНІДАС». 1.15. В складі пропозиції Учасника не надано Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності) на миючі/чистящі засоби виробництва «LAKMA STREFA SP.Z.O.O». 1.16. В складі пропозиції Учасника не надано Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності) на миючі/чистящі засоби виробництва WERNER&MERTZ PROFESSIONAL VERTRIEBS GMBH/TANA CHEMIE GMBH. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 2.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 2.4 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.7. Підпункт 2.5 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.8. Підпункт 2.1, 2.2, 2.5 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та пункт 6 Розділу І тендерної документації. 2.9. Додаток 1 до тендерної документації. 2.10. Додаток 1 до тендерної документації. 2.11. Додаток 1 до тендерної документації. 2.12. Додаток 1 до тендерної документації. 2.13. Додаток 1 до тендерної документації. 2.14. Додаток 1 до тендерної документації. 2.15. Додаток 1 до тендерної документації. 2.16. Додаток 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності. Вимоги щодо наявності: - трактор оснащений відвалом та щіткою для прибирання снігу (вага не більше 1,7 тн.); - апарат високого тиску (мийка під тиском); - пилосос: 3 одиниці; - акумуляторний пилосос; - повітродуйка; - ємностей для води (не менше 100 л.): 2 одиниці. - килим (брудопоглинаючий килим) для організацій вхідної зони. 3.2. Надати документи що підтверджують право власності та/або оренди та/або користування зазначеного в довідці відповідно пункту 1.1 обладнання та машин (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання передачі та/або копії договорів оренди, лізингу або іншої форми залучення, разом з документами що підтверджують право власності).Для трактора надати Свідоцтво про реєстрацію машини. 3.3. Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності. Вимоги щодо наявності: - трактор оснащений відвалом та щіткою для прибирання снігу (вага не більше 1,7 тн.); - апарат високого тиску (мийка під тиском); - пилосос: 3 одиниці; - акумуляторний пилосос; - повітродуйка; - ємностей для води (не менше 100 л.): 2 одиниці. - килим (брудопоглинаючий килим) для організацій вхідної зони. Надати документи що підтверджують право власності та/або оренди та/або користування зазначеного в довідці відповідно пункту 1.1 обладнання та машин (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання передачі та/або копії договорів оренди, лізингу або іншої форми залучення, разом з документами що підтверджують право власності).Для трактора надати Свідоцтво про реєстрацію машини. 3.4. Для приміщень надати документи що підтверджують право власності, таким приміщенням, та/або договір оренди. 3.5. Для підтвердження наявності відносин між учасником та працівниками надати копії наказу про призначення та/або копії трудових книжок та/або трудових договорів (контрактів) та/або договорів цивільно правового характеру. Для штатних працівників надати повідомлення про прийом на роботу. 3.6. На працівників (прибиральниці, двірників) надати сканкопії з оригіналу особистої медичної книжки (1-ОМК). (форма 1-ОМК – має бути оформлена відповідно до форми Затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, та містити: прізвище, ім’я, по батькові, фотографію, найменування суб’єкту господарювання, назва професії, дату наступного медичного огляду, дату проведення медичного огляду, ннайменування закладу охорони здоров’я, підпис керівника закладу охорони здоров’я, печатку закладу охорони здоров’я). 3.7. На тракториста медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом, що є дійсною на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом – має бути оформлена відповідно до Додатку 1 Наказу Міністерство охорони здоров’я України та Міністерство внутрішніх справ України від 31.01.2013 р. № 65/80). 3.8. На тракториста надати посвідчення тракториста-машиніста. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору. Мінімальні вимоги наявність не менше 3-х працівників (прибиральниці, двірників). Для підтвердження наявності відносин між учасником та працівниками надати копії наказу про призначення та/або копії трудових книжок та/або трудових договорів (контрактів) та/або договорів цивільно правового характеру. Для штатних працівників надати повідомлення про прийом на роботу. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою. Якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом; або є Міністерством юстиції 3.9. Для підтвердження відповідності послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності), щодо відповідності його послуг вимогам чинного законодавства України (ДСТУ EN 13549:2005, Наказу МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ДСТУ 2893-94, ДСТУ Б Д.1.1-10:2011; Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р.). 3.10. Посвідчення (разом з протоколом з перевірки знань або витягу з нього) з навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, на посадову особу учасника. 3.11. Договір страхування від нещасних випадків (з усіма додатками), до договору надати: страховий сертифікат та документ що підтверджує оплату страхового платежу (платіжну інструкцію). 3.12. Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції надають, дійсні на дату подання: - на інвентар, видатковий матеріал (серветки, губки, мопи), засоби для очистки скла, пакети для сміття що будуть застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на засоби індивідуального захисту (рукавички), що буде застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на миючі/чистящі засоби, що будуть застосовуватись під час надання послуг: копію (-ії) документу про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності). 3.13. Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції надають, дійсні на дату подання: - на інвентар, видатковий матеріал (серветки, губки, мопи), засоби для очистки скла, пакети для сміття що будуть застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на засоби індивідуального захисту (рукавички), що буде застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на миючі/чистящі засоби, що будуть застосовуватись під час надання послуг: копію (-ії) документу про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності). 3.14. Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції надають, дійсні на дату подання: - на інвентар, видатковий матеріал (серветки, губки, мопи), засоби для очистки скла, пакети для сміття що будуть застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на засоби індивідуального захисту (рукавички), що буде застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на миючі/чистящі засоби, що будуть застосовуватись під час надання послуг: копію (-ії) документу про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності). 3.15. Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції надають, дійсні на дату подання: - на інвентар, видатковий матеріал (серветки, губки, мопи), засоби для очистки скла, пакети для сміття що будуть застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на засоби індивідуального захисту (рукавички), що буде застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на миючі/чистящі засоби, що будуть застосовуватись під час надання послуг: копію (-ії) документу про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності). 3.16. Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції надають, дійсні на дату подання: - на інвентар, видатковий матеріал (серветки, губки, мопи), засоби для очистки скла, пакети для сміття що будуть застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на засоби індивідуального захисту (рукавички), що буде застосовуватись під час надання послуг – документ про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - на миючі/чистящі засоби, що будуть застосовуватись під час надання послуг: копію (-ії) документу про якість: сертифікат якості виданий виробником та/або декларацію якості виданий виробником та/або паспорт виданий виробником та/або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності); Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.