Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2024, 00:00
Інформація, що вимагається пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 081 472,99 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 80 814,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 161 629,46 UAH |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Домашенко Анна Володимирівна |
| Телефон: | 380442383326 |
| E-mail: | Domashenko.AV@ua.energy |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до вимог п. 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: 1.1. Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 152 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) у період з 2021 по 2024 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.1.1. цього додатку і документи згідно пп.1.3. цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.1.2. цього додатку. 1.2 Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад розрахунку (-ів)) на послуги, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). 1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Відповідно до вищезазначених вимог Учасник надав документи в складі своєї тендерної пропозиції, проте наданий Рекомендаційний лист №2023-568 від 07.08.2023 ТОВ «Сандора» не підтверджує виконання не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль договору № SD-23-530 від 06.032023 р., який було зазначено Учасником у довідці, що надана в складі тендерної пропозиції на вимогу п.п.1.1. п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, Учасником підтверджено виконання аналогічних предмету закупівлі договорів не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль на загальну площу лише 136 449,45 квадратних метри (115 261,32 м.кв. за договором № 01-000005-23/2 та 21 188,11 м.кв за договором № П/5-22 разом із прибудинковою територією) відповідно до наданих ним документів на вимогу п. 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. На виконання вимог п.п. 2.1. п.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, зокрема обов’язково, але не виключно: - офісного та складського приміщення; - не менше 2-х (двох) одиниць автотранспорту із зазначенням його марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу або надання послуг, тощо, марки та моделі транспортного засобу, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг залученого автотранспорту); - не менше 1-ї (однієї) одиниці техніки для прибирання снігу із зазначенням її марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію або технічного паспорту техніки для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та наданням копії технічного паспорту/паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг власної техніки), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу або надання послуг, тощо, марки та моделі техніки, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та надання копії технічного паспорту або паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг залученої техніки); - механізмів для покосу (тример, або газонокосарка, тощо); - не менше 4-х (чотирьох) пилососів (порохотягів) для сухого прибирання; - не менше 2-х (двох) миючих пилососів (порохотягів); - не менше 1-го (одного) апарату високого тиску; - не менше 1-ї (однієї) підлогомийної машини; - інвентарю для прибирання (відра, єврошвабри, візочки для прибирання, тощо). На підтвердження інформації, викладеної у довідці, окрім інформації щодо офісного та складського приміщення, учасник надає копії документів, що підтверджують право власності або право користування учасника вказаним у довідці обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: - балансова відомість (витяг з балансової відомості), або - інвентаризаційна відомість (витяг з інвентаризаційної відомості), або - чинний договір оренди чи надання послуг. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо офісного та складського приміщення, учасник надає копії документів, що підтверджують право власності або право користування учасника вказаним у довідці офісним та складським приміщенням, а саме: - документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення), або - документ (договір, тощо), що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду надання послуг Замовнику згідно з умовами цієї тендерної документації. Учасник надав відповідну Довідку на вищезазначену вимогу, проте серед зазначених в довідці Учасником 3 (трьох) автотранспортних засобів не було вказано номеру свідоцтва про реєстрацію Трактору колісного МТЗ-82.1.26. Разом з тим, в довідці Учасник зазначає наявність орендованого офісного приміщення площею 146,5 м.кв., проте надає на підтвердження договір оренди офісу № 02/01/23-К від 02.01.2023 р. площею 124,95 м.кв. та в наданій копії договору оренди офісу № 02/01/23-К від 02.02.2023 р. не вбачається за можливе ідентифікувати строк закінчення дії договору. Разом з тим, в довідці Учасник зазначає наявність орендованого складського приміщення, проте надає договір № 2/24-ОР від 31.12.2023 р. зі строком дії до 31.12.2024 року попри вимогу тендерної документації щодо чинності такого договору протягом всього періоду надання послуг Замовнику, тобто до 31.12.2025 р. включно. Також, на підтвердження інформації, викладеної у довідці, що підтверджує право власності вказаним у довідці обладнанням та матеріально-технічною базою Учасник, в складі тендерної пропозиції, надав оборотно-сальдові відомості по рахунку 105, 10 та 201, проте оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 сформована за період з 1 січня по 25 травня 2023 р. та по рахунку 201 - сформована за період з 1 січня по 25 листопада не відомо якого року, що не підтверджує право власності станом на дату подання Учасником тендерної пропозиції. На виконання вимог п.п. 3.1. п.3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, які обіймають працівники на підприємстві учасника, стажу роботи на підприємстві, зокрема обов’язково, але не виключно: - не менше 35-ти (тридцяти п’яти) прибиральників, в тому числі двірників; - не менше 2-х (двох) співробітників з контролю якості (адміністратор, або менеджер, тощо); - не менше 1-го (одного) співробітника з охорони праці; - не менше 2-х (двох) озеленювачів. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо кожного працівника, учасник надає*: - копію наказу про прийом на роботу працівника або копію чинного трудового договору(контракту), або договору цивільно-правового характеру. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо прибиральників, учасник надає*: - копії особистих медичних книжок (Форма №1-ОМК, ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150) не менше 10-х (десятьох) прибиральників. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо співробітника з охорони праці, учасник надає*: - копію протоколу або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно – правових актів з охорони праці. *Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг на обробку та оприлюднення таких документів (учасник надає в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних за формою, наведеною в Додатку № 10 до тендерної документації від кожного працівника, чиї персональні дані надаються в складі тендерної пропозиції). Учасник не надав в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних за формою, наведеною в Додатку № 10 до тендерної документації від кожного працівника, чиї персональні дані надаються в складі тендерної пропозиції. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1., 1.2., 1.3., п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації п.п. 2.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації п.п. 3.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 152 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) у період з 2021 по 2024 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.1.1. цього додатку і документи згідно пп.1.3. цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.1.2. цього додатку. 1.2 Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад розрахунку (-ів)) на послуги, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). 1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, зокрема обов’язково, але не виключно: - офісного та складського приміщення; - не менше 2-х (двох) одиниць автотранспорту із зазначенням його марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу або надання послуг, тощо, марки та моделі транспортного засобу, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг залученого автотранспорту); - не менше 1-ї (однієї) одиниці техніки для прибирання снігу із зазначенням її марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію або технічного паспорту техніки для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та наданням копії технічного паспорту/паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг власної техніки), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу або надання послуг, тощо, марки та моделі техніки, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та надання копії технічного паспорту або паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг залученої техніки); - механізмів для покосу (тример, або газонокосарка, тощо); - не менше 4-х (чотирьох) пилососів (порохотягів) для сухого прибирання; - не менше 2-х (двох) миючих пилососів (порохотягів); - не менше 1-го (одного) апарату високого тиску; - не менше 1-ї (однієї) підлогомийної машини; - інвентарю для прибирання (відра, єврошвабри, візочки для прибирання, тощо). На підтвердження інформації, викладеної у довідці, окрім інформації щодо офісного та складського приміщення, учасник надає копії документів, що підтверджують право власності або право користування учасника вказаним у довідці обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: - балансова відомість (витяг з балансової відомості), або - інвентаризаційна відомість (витяг з інвентаризаційної відомості), або - чинний договір оренди чи надання послуг. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо офісного та складського приміщення, учасник надає копії документів, що підтверджують право власності або право користування учасника вказаним у довідці офісним та складським приміщенням, а саме: - документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення), або - документ (договір, тощо), що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду надання послуг Замовнику згідно з умовами цієї тендерної документації. 3.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, які обіймають працівники на підприємстві учасника, стажу роботи на підприємстві, зокрема обов’язково, але не виключно: - не менше 35-ти (тридцяти п’яти) прибиральників, в тому числі двірників; - не менше 2-х (двох) співробітників з контролю якості (адміністратор, або менеджер, тощо); - не менше 1-го (одного) співробітника з охорони праці; - не менше 2-х (двох) озеленювачів. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо кожного працівника, учасник надає*: - копію наказу про прийом на роботу працівника або копію чинного трудового договору(контракту), або договору цивільно-правового характеру. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо прибиральників, учасник надає*: - копії особистих медичних книжок (Форма №1-ОМК, ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150) не менше 10-х (десятьох) прибиральників. На підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо співробітника з охорони праці, учасник надає*: - копію протоколу або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої (домедичної) допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно – правових актів з охорони праці. *Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг на обробку та оприлюднення таких документів (учасник надає в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних за формою, наведеною в Додатку № 10 до тендерної документації від кожного працівника, чиї персональні дані надаються в складі тендерної пропозиції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.