Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 650 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01993322 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніна Зобків |
| Телефон: | +380967201978 |
| E-mail: | cognitionislawyer@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вул. Матейки, буд. 34 |
4 |
Протокольне рішення (протокол) №9051/2 Фахівця з публічних закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради" про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «02» грудня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 20.11.2024 року код Оголошення UA-2024-11-20-011889-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)» (далі Закупівля). До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" (03345863). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" (03345863). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" (03345863) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник надає діючий договір на прийом та захоронення побутових відходів. В складі пропозиції надано договір на прийом та захоронення побутових відходів строком до 31.12.2024 року, в той час як Замовником оголошено закупівлю послуг на строком до 31.12.2025 року. Таким чином Учасник повинен надати договір на прийом та захоронення побутових відходів строком до 31.12.2025 року ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" (03345863) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати договір на прийом та захоронення побутових відходів строком до 31.12.2025 року; Фахівець з публічних закупівель Зобків Ніна Степанівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.