Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
Об’єкти Національного банку України за адресами: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 1) м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 2) м. Київ, вул. Інститутська, 11б м. Київ, просп. Науки, 7 (корпус 1) м. Київ, вул. Андріївська, 1 м. Київ, вул. Пухівська, 5, корпус 39/1 м. Київ, вул. Пухівська, 5, корпус 39/6 м. Київ, Контрактова площа, 2б. Обсяг надання послуг, що передбачений до надання послуг, зазначений у Додатку 2 “Опис та обсяг послуг” до тендерної документації. Послуги надаються двічі на рік: період 1 – протягом 30 календарних днів з 14.04.2025 року. період 2 – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати, яка вказана в заявці Замовника про початок надання послуг за періодом 2, що надається через 6 (шість) місяців з дня підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг за періодом 1. Національний банк надає заявку про початок надання послуг за періодом 2 у письмовій формі поштою та/або на офіційну електронну адресу Контрагента. У кожному періоді один раз надаються послуги, які визначені у Регламенті надання послуг з очищення вентиляційних коробів систем вентиляції та кондиціювання, який вказаний у Додатку 2 до тендерної документації, на кожному з об’єктів надання послуг. Контактна особа з технічних питань - Возненко Дмитро, телефон: (050) 359-78-90, електронна адреса: Dmytro.Voznenko@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 464 469,18 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Співак |
| Телефон: | +380442540108, +380503134594 |
| E-mail: | kateryna.spivak@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ТОВ "ФОРЛАЙН ГРУП", код за ЄДРПОУ 37147931, на закупівлю “Чистка вентиляційних коробів - 90920000-2”, код ДК 021:2015 – 90920000-2 "Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2024-11-19-018099-a, учасником у складі тендерної пропозиції надано: 1. Документ “Таблиця цін”, в якому не вірно пораховано Загальну вартість послуг з чистки, з урахуванням всіх податків і зборів (грн.) в рядку «Всього». 2. Документ “Тендерна пропозиція”, в якому не вірно зазначено загальну суму з ПДВ та відповідно вартість послуг періоду 1 та 2. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Абзац 5 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, пункт 1.2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 2. Абзац 4 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, пункт 1.1) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлений документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3.1 до тендерної документації. 2. Оновлений документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.