Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 293 752,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 468,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 26200529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нестерова Аліна Іванівна |
| Телефон: | 0445234014 |
| E-mail: | A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
1. По процедурі відкритих торгів: ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання прибудинкової території біля адміністративної будівлі Компанії), закупівля № UA-2024-11-19-014035-a , продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. В Додатку 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник вказав строк надання послуг «З 01.01.2025 по 31.01.2025 р.». Згідно умов до ТД строк надання послуг «З 01.01.2025 по 31.12.2025 р.». 1.2. В Додатку 6 до ТД «Анкета» незаповнені всі пункти, а також не наданно документи відповідно до пунктів 1-3 розділу «Документи». 1.3. У довідці, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників, які будуть залучені до виконання договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід учасник не зазначив П.І.Б. працівників. 1.4. Учасник документально не підтвердив наявність штатного (их) працівників (не долучив накази про прийняття на роботу працівників, тощо) та досвід їх роботи, які будуть залучені до виконання договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.2. Пункт 4 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.3. Пункт 8 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додаток 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі». 3.2. Додаток 6 до ТД «Анкета». 3.3. Копії документів відповідно до пунктів 1-3 розділу «Документи» Додатку 6 до ТД. 3.4. Довідку, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників, які будуть залучені до виконання договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. 3.5. Документи, які підтверджують наявність штатного (их) працівників та досвід їх роботи, які будуть залучені до виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.