| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 996 665,95 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 64 983,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Одночасний |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 2 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" |
| ЄДРПОУ: | 23494714 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sensebank.com.ua/ |
| Контактна особа: | Худотепла Наталія |
| Телефон: | 380666364353 |
| E-mail: | nkhudoteplaya@sensebank.com.ua |
| Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Васильківська, 100 |
4 |
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону (перевірити розрахунок зі вкладок Калькуляція регламент та Регламентні послуги); 2. Довідки, відповідно до пунктів 9-15 Додатку №3 Тендерної документації надати окремими файлами, відповідно до умов Тендерної документації, п. 1 Зміст і спосіб подання Пропозиції, Розділ 3 Тендерної документації. 3. Надати пояснення/підтвердження про дійсність Декларації на виконання висотних робіт (понад 1.3 метри/ верхолазних робіт та промисловий альпінізм), наданої в матеріалах тендеру від 26.10.2023 року (по строку дії) для виконання майбутніх робіт об’єкта Замовника (БЦ Торонто)); 4. Довідка про МТБ- уточнити формулювання щодо підтвердження забезпечення пральною машиною та дозуючим обладнанням.
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону; 2. В Специфікації, вкладка Витратні матеріали зазначити ТМ, Виробника запропонованого товару. 3. Уточнити вартість та надати фото з маркуванням позицій витратних матеріалів поз. 3, поз. 22 «3. Туалетний папір білий в рулонах 1 шар 200 м для тримача з розмірами: висота 250мм, ширина 245мм, глибина 120мм, діаметр 44мм; 22. Kimberly-Clark Scott SLIMROLL рушники в рулонах, білі 1 шар., 190м.»; 4. Заповнити п.4.3 Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) підтвердити умови та строки оплати, відповідно до вимог п. 4.5. Розділу 1 Тендерної документації; 5. Надати Довідку, видану компетентним державним органом, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або яка уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі)/фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, відповідно до п. 8. Додатку 3 Тендерної документації (відсутня) 6. Надати пояснення/підтвердження про дійсність Декларації на виконання висотних робіт (понад 1.3 метри/ верхолазних робіт та промисловий альпінізм), наданої в матеріалах тендеру від 20.08.2021 року (по строку дії) для виконання майбутніх робіт об’єкта Замовника (БЦ Торонто));
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону; 2. У п.3.7. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) зазначити інформацію щодо форми власності та юридичного статусу підприємства (організації); 3. У п.4.3 Тендерної пропозиції (Додаток 1.1.) підтвердити умови та строки оплати, відповідно до вимог п. 4.5. Розділу 1 Тендерної документації; 4. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку, відповідно до умов п. 1 Додатку 3 Тендерної документації; 5. Надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не ведеться провадження у справі про банкрутств (відсутня); 6. Доповнити інформацію з Презентації про навчання персоналу (як проходить стажування, ознайомлення з приміщенням, вміння працювати з технологічною картою); 7. Надати діючий дозвіл /декларацію на виконання висотних робіт (понад 1.3 метри/ верхолазних робіт та промисловий альпінізм), виданого Учаснику або субпідрядній організації, з якою співпрацює Учасник, та який зазначений в Довідці про залучення субпідрядних організацій.(або надати пояснення/підтвердження про дійсність Декларації, наданої в матеріалах тендеру від 18.10.2021 року для виконання мабутніх робіт об’єкта Замовника (БЦ Торонто)); 8. Надати Довідку про залучення субпідрядних організацій для виконання договору (про залучення або незалучення) (відсутня); 9. Надати Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання з підтверджуючими документами, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації (відсутні). 10. Надати Затверджений штатний розклад, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації (відсутній); Файл «Довідка про наявність відповідного персоналу» – не має вихідного номера та дати. Додатково надати останній поданий Звіт до органів ДПС, а саме Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (4ДФ)(персональні дані робітників дозволяється заретушувати). 11. Надати Довідку на підтвердження досвіду надання послуг з прибирання приміщень, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації (відсутня).
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію (Додаток 1.1.) та Специфікацію (Додаток 1.2.) за результатом аукціону. Заповнити вкладку Додаткові послуги Специфікації (Додаток 1.2.); 2. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку, відповідно до п. 1. Додатку 3 Тендерної документації; 3. Надати Копії документів або витяги з документів , що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції та укладення договору : протокол (виписка, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника, наказ про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника та/або довіреність (доручення), до якої додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (у разі, якщо Учасником процедури закупівлі є фізична особа/фізична особа-підприємець – копія паспорту), відповідно до вимог п. 5 Додатку 3 Тендерної документації; 4. Надати Довідку, складену у довільній формі, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), відповідно до вимог п. 13 Додатку 3 Тендерної документації; 5. Надати Довідку у довільній формі про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», а також про те, що Учасник та/або предмет закупівлі не підпадає під обмеження/заборони, визначених п. 2. постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до вимог п. 14 Додатку 3 Тендерної документації; 6. Надати Лист в довільній формі, що учасник має затверджену антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, відповідно до вимог п. 15 Додатку 3 Тендерної документації; 7. Надати (доповнити) презентацію інформацією про: -про професійну техніку, яка буде задіяна на час надання послуг з прибирання (перелік/зображення); -про професійний інвентар, яким здійснюватиметься прибирання (перелік, ТМ, країна-виробник, зображення) та його маркування; -про перелік миючих засобів, якими здійснюється прибирання (із зазначенням ТМ, країни-виробника); -про навчання персоналу (як проходить стажування, ознайомлення з приміщенням, вміння працювати з технологічною картою); -про наявність технологічних карт для надання послуг (зразок); 8. Довідку на підтвердження досвіду надання послуг з прибирання приміщень з підтверджуючими документами, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації; 9. Довідку про наявність в Учасника достатньої кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання і адміністрування послуг з прибирання з підтверджуючими документами, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації; 10. Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання з підтверджуючими документами, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 Тендерної документації; 11. Скан копію діючого дозволу /декларації на виконання висотних робіт (понад 1.3 метри/ верхолазних робіт та промисловий альпінізм), виданого Учаснику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.