Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 288 590 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 885,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: - Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Вих.№ 20/11/3 від 20.11.2024 року в якій зазначена сума договору 1 149 694,56 грн.; - Договір про закупівлю №65/21 від 10 червня 2021 року на суму 958 078,80 грн (15 295 м.); - ДОДАТКОВА УГОДА №1 від 08 лютого 2022 року на суму 1 149 694,56 грн. (18 354 м.); - ДОДАТКОВА УГОДА №2 від 31 травня 2022 року на суму 429 084,00 грн. (6850 м.); - АКТ надання послуг №ЮГГ509 від 31 грудня 2021 року на суму 47 606,40 грн. (760 м.); - АКТ надання послуг №ЮГ00446 від 01 грудня 2021 року на суму 31 821,12 грн. (508 м.); - АКТ надання послуг №ЮГГ421 від 01 листопада 2021 року на суму 44 474,40 грн. (710 м.); - АКТ надання послуг №ЮГГ365 від 01 жовтня 2021 року на суму 66 273,12 грн. (1058 м.); - АКТ надання послуг №ЮГГ від 01 вересня 2021 року на суму 43 221,60 грн. (690 м.); - АКТ надання послуг №ЮГГ218 від 30 червня 2021 року на суму 67 024,80 грн. (1070 м.); сума АКТІВ надання послуг за Договором про закупівлю №65/21 від 10 червня 2021 року складає 300 421,44грн (4796 м) - Відгук Вих.№189 від 27.02.2024 року про належне виконання учасником аналогічного договору. що не узгоджується з поданими в складі тендерної пропозиції Учасника документами та вимогами Замовника. Просимо усунути зазначені невідповідності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.