Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 991 450 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 957,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 04543536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Мосіна |
| Телефон: | +380567136316 |
| E-mail: | mosinaoksana@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - не вказані технічні характеристики обладнання запропонованого Учасником. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - по деяким працівника номер наказу про прийняття на роботу не відповідає наказам наданим на підтвердження трудових відносин. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1.3 5. Відомості щодо проходження медичних оглядів працівників оформлені не у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами, внесеними згідно з Наказом МОЗ № 1925 від 08.11.2023) - у формі 1-ОМК не заповнено пункт 1де зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа та відсутні фотографії. - На витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи – на запропонований Учасником миючий засіб для підлогомийних машин Фамідез TDO 105 («Фамідез») надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 09.01.2020 року №12.2.-18/1/135 без додатку з переліком засобів. - На дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу – на запропонований Учасником Засіб для миття висококонтактних поверхонь (дезінфекуючий) «Бланідас Актив Ензим (Blanidas Active Enzyme)» наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.12.2017 року №602-123-20-5/38406 дійсний на термін дії реєстрації дезінфекційного засобу. Проте, у Реєстрі дезінфекційних засобів розміщеному на офіційному веб-сайті МОЗ, даний засіб відсутній. Витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів не надано. Скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання також не надані. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - привести у відповідність. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - привести у відповідність. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1.3 5. Відомості щодо проходження медичних оглядів працівників оформлені не у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами, внесеними згідно з Наказом МОЗ № 1925 від 08.11.2023) – привести у відповідність. - На витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи – надати відповідно до тендерної документації. - На дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу – надати відповідно до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.