Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 144 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 440 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 41271134 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Власова |
Телефон: | +380512533124 |
E-mail: | ukbmmr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Перелік невідповідностей: учасник закупівлі ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" не надав в складі тендерної документації довідку довільної форми про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (в разі, якщо учасник перебуває в зазначених обставинах він повинен надати документи, які підтверджують, що він сплатив (платіжні квитанції, банківської виписки тощо) або зобов’язався сплатити (гарантійний лист зареєстрований замовником не пізніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі), відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків) 2.Згідно вимог тендерної документації: відповідно до пункту 5.16. додатку 1 до тендерної документації згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачалось: довідка довільної форми про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (в разі, якщо учасник перебуває в зазначених обставинах він повинен надати документи, які підтверджують, що він сплатив (платіжні квитанції, банківської виписки тощо) або зобов’язався сплатити (гарантійний лист зареєстрований замовником не пізніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі), відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків) 3.На виконання вимоги про усунення невідповідностей надати: вищевказану довідку довільної форми про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (в разі, якщо учасник перебуває в зазначених обставинах він повинен надати документи, які підтверджують, що він сплатив (платіжні квитанції, банківської виписки тощо) або зобов’язався сплатити (гарантійний лист зареєстрований замовником не пізніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі), відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків)
1.Перелік невідповідностей: ТОВ "ФІРМА САТУРІ" надав довідку Вих №02 від 19.11.2024, якою повідомив, про наявність працівника, який виконує верхолазні роботи на висоті понад 1,3 метри. Проте, згідно пп.1.2.1 п.2 додатку 1 тендерної документації передбачалось: Надати Інформацію про наявність у працівника, який виконує верхолазні роботи на висоті понад 1,3 метри дозвільних документів, (обов’язково зазначити прізвище, ініціали). На підтвердження цього пункту надаються: а)відповідні документи на проходження навчання та допуск до виконання вищевказаних робіт згідно предмета закупівлі. (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво/посвідчення/тощо та протокол/витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці, ці документи повинні містити посилання на номер та назву: НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Документи повинні бути дійсними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки** (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею)***. * допускається відхилення від даної форми документа, якщо крім зазначеної в довідці інформації учасник вважає за необхідне вказати додаткову інформацію. **Допускається подання трудових книжок мовою оригінала без одночасного надання автентичного перекладу українською мовою. ***З метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі та дотримання вимог ст. 43 Конституції України щодо гарантування громадянам України права на працю, Замовник розглядає договори цивільно-правового характеру (строк дії яких є не меншим ніж строк надання послуг за даною закупівлею), укладені між учасником/субпідрядником/співвиконавцем з громадянами України, як такі, що відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На виконання вимоги про усунення невідповідностей надати: на вказаного у довідці працівника, який виконує верхолазні роботи на висоті понад 1,3 метри відповідні документи на проходження навчання та допуск до виконання вищевказаних робіт згідно предмета закупівлі.(відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво/посвідчення/тощо та протокол/витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці, ці документи повинні містити посилання на номер та назву:НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Документи повинні бути дійсними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки** (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею)***. 2. ТОВ "ФІРМА САТУРІ" надав довідку за формою 1, Вих.№03 від 19.11.2024, де не повністю зазначив предмет договору (згідно колонки3), а саме назву об’єкту; також не вірно зазначено ім’я керівника замовника аналогічних робіт (згідно колонки 2). Згідно вимог тендерної документації відповідно до пп.1.3.1. п.2.2. додатку 1 передбачалось: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору…», На виконання вимоги про усунення невідповідностей необхідно привести у відповідність ім’я керівника замовника аналогічних робіт (колонка 2), доповнити вказану довідку інформацією про назву об’єкту (колонка3).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.