Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Верховинська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04357294 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрусяк Світлана Миколаївна |
| Телефон: | +380343221148 |
| E-mail: | dyska_kim@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78700, Україна, Івано-Франківська область,Верховина, Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Верховинський ККП невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Відсутній номер Акту наданих послуг від 28 лютого 2023 року на суму 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.) до договору №7/27 від 24 січня 2023 року; не надано документи відповідно п.4 Додатку 2 до тендерної документації Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку 2 до тендерної документації; п.4 Додатку 2 до тендерної документації; 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність акт наданих послуг від 28 лютого 2023 року на суму 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.) до Договору №7/27 від 24 січня 2023 року; надати згідно п.4 Додатку 2 до тендерної документації Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.