Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 951,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04348289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кручок |
| Телефон: | +380412406009 |
| E-mail: | 406009@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12403, Україна, Житомирська область,с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", код ЄДРПОУ 03328327 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів у контейнерах на території Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-013792-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Під час перевірки файлу накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, як передбачено вимогами тендерної документації. Натомість встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис, а саме: тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований. Тип носія особистого ключа: незахищений. Удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) абзаци 3-8 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункт 6.3. Додатку 4 до тендерної документації: тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Інформація для учасників фізичних осіб-підприємців: вважатиметься достатнім виконання вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище, ім’я та по батькові або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов цієї тендерної документації, в тому числі й шляхом виправлення невідповідностей, що зазначаються замовником в повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, то тендерна пропозиція учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, імені або ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. (Вимоги абзаців 3-8 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункту 6.3. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації з урахуванням вимог пункту 1.4. Розділу III тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.