Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 010 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 250,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВЕЛИКОЛУЧКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04350398 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.velykoluchkivska-sr.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Балог Наталія |
| Телефон: | +380684579290, +380684579277 |
| E-mail: | veluki.lutchki.s-r@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 89625, Україна, Закарпатська область,Мукачівський район, село Великі Лучки, вул. Центральна, будинок 37 |
0 |
1. Учасник повинен надати погодження з умовами проєкту договору в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді підписаного проєкту договору згідно Додатку № 3 до тендерної документації та/або лист-погодження з умовами договору. 2. Учасник повинен надати довідку в довільній формі, в якій підтвердити, що послуги будуть надаватись у відповідності до вимог, визначених цим додатком: 1) Перевезення спеціалізованим вантажним автотранспортом (автомобілями - сміттєвозами з заднім завантаженням, з об`ємом приймального бункеру не менше 15 куб. м.) твердих побутових відходів від місця збору (згідно дислокації, наданої Замовником) до місця утилізації відходів, визначеного Замовником (без участі в процесі утилізації). 2) Наявність у перевізника не менше ніж 3 автомобілів - сміттєвозів, обладнаних системою геоінформаційного контролю та супроводу перевезень GPS. 3) Відповідність автомобілів - сміттєвозів міжнародному екологічному стандарту не нижче “Євро-2». 4) Перевізник відповідає за вивезення твердих побутових відходів з територій, зазначених в дислокації в комплексі, як цілісного об`єкту без розділу на окремі частини. 5) Вивезення відходів повинно здійснюватись таким чином, щоб не допускати перенакопичення сміття в контейнерах (кришка контейнера повинна вільно закриватися). 6) Після вивантаження контейнерів, працівниками Перевізника здійснюється обов`язкове їх повернення на місце контейнерного майданчика та прибирання розсипаного сміття на відстані 3 м по периметру контейнерного майданчика. 7) Контейнери для збору відходів встановлюються в необхідній кількості підприємством - перевізником за власні кошти, згідно поданих розрахунків Замовника, додаткова оплата за експлуатацію контейнерів Замовником не проводиться. 8) За несвоєчасне вивезення відходів (з 22-00 до 6-00 години поточної доби), що підтверджується двостороннім актом, підприємство - перевізник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який нараховується пеня, від розміру фактично не наданих послуг за кожен день прострочення виконання зобов`язання. 9) За не вивезення відходів більше однієї доби підприємство - перевізник сплачує штраф у розмірі подвійної вартості обсягу невивезених відходів за кожну добу. 10) Умови оплати: згідно договору. 11) Строк надання послуг: протягом 2024 року. 12) Місце надання послуг: зазначено вище в таблиці; 13) Технічний потенціал підприємства: а) наявність власної матеріально-технічної бази по технічному обслуговуванню автомобілів; б) наявність не менш двох резервних автомобілів; в) автомобілі повинні бути власністю Учасника або орендовані чи в лізингу. Учасник повинен надати копії технічних паспортів на автомобілі, які пропонуються у тендерній пропозиції Учасника. г) Копії протоколів технічного огляду автотранспорту дійсних на момент подання пропозиції.. д) забезпечення виконання термінових заявок у вихідні та святкові дні; 14) Водії, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів. 15) Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи. 16) Наявність щоденного контролю технічного стану автомобілів перед початком роботи. 17) У випадку виходу з ладу автомобіля здійснюється заміна на інший. 18) Ремонтні роботи та технічне обслуговування автомобілів покладається на виконавця послуг. 19) Вивезення твердих побутових відходів (далі ТПВ) здійснюється згідно схеми санітарного очищення (дислокації контейнерів) та графіку вивезення. 20) Розрахунковою одиницею між Замовником (споживачем) та Учасником є 1 (один) кубічний (куб.) метр (м.) накопичених відходів. 21) Контроль якості послуг: щоденно, за домовленими засобами зв'язку Учасник надає Замовнику інформацію про об’єми вивезених ТПВ згідно дислокації контейнерів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.