Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 520 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 13358826 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яринюк Роман Миколайович |
| Телефон: | +380332281035 |
| E-mail: | gu@vl.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку, складену у довільній формі, щодо наявності працівників, яка має містити інформацію щодо керівництва учасника, працівників, що будуть відповідальними за організацію виконання договору, проведення розрахунків із замовником та працівників, що будуть безпосередньо залучені для надання послуг (прибиральників). По кожному працівнику зазначається його прізвище, ім’я та по-батькові, посада, час роботи на зазначеній посаді, його освіта та/або кваліфікація. На підтвердження зазначеної в довідці інформації по кожному працівнику додатково надаються копії документів, що підтверджують його працевлаштування в учасника (накази, трудові договори, копії трудових книжок тощо). Також учасник надає гарантійний лист, яким гарантує залучення необхідної кількості працівників, необхідних для надання послуг (прибиральників) з дотриманням вимог трудового законодавства та мінімальних гарантій оплати праці. У складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не містить переліку працівників та всієї зазначеної вище інформації. Також відсутні копії документів по кожному працівнику, що підтверджують його працевлаштування в учасника. Окрім того, наданий у складі тендерної пропозиції гарантійний лист за змістом не відповідає зазначеним вимогам. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації цінова пропозиція учасника, крім зазначення інформації про ціну в окремих полях електронної форми, додатково подається за формою, визначеною замовником. Форма цінової пропозиції наведена у додатку з до тендерної документації. Надана у складі тендерної пропозиції цінова пропозиція не відповідає визначеній замовником формі. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку, складену у довільній формі, щодо наявності працівників, яка має містити інформацію щодо керівництва учасника, працівників, що будуть відповідальними за організацію виконання договору, проведення розрахунків із замовником та працівників, що будуть безпосередньо залучені для надання послуг (прибиральників). По кожному працівнику зазначається його прізвище, ім’я та по-батькові, посада, час роботи на зазначеній посаді, його освіта та/або кваліфікація. На підтвердження зазначеної в довідці інформації по кожному працівнику додатково надаються копії документів, що підтверджують його працевлаштування в учасника (накази, трудові договори, копії трудових книжок тощо). Також учасник надає гарантійний лист, яким гарантує залучення необхідної кількості працівників, необхідних для надання послуг (прибиральників) з дотриманням вимог трудового законодавства та мінімальних гарантій оплати праці. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації цінова пропозиція учасника, крім зазначення інформації про ціну в окремих полях електронної форми, додатково подається за формою, визначеною замовником. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати: оновлену довідку про наявність працівників, що має включати усю інформацію, визначену замовником; підтверджуючі документи до довідки відповідно до вимог тендерної документації; оновлений гарантійний лист відповідно до вимог тендерної документації; оновлену цінову пропозицію за формою, визначеною замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.