Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-10-10-010897-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_0372_ВО) ДК 021:2015 – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90523000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 581,60 грн без ПДВ (сімдесят тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 60 копійок), в т.ч.: Лот №1 - 4 200,00 грн без ПДВ (чотири тисячі двісті гривень 00 копійок); Лот №2 - 1 680,00 грн без ПДВ (одна тисяча шістсот вісімдесят гривень 00 копійок); Лот №3 - 840,00 грн без ПДВ (вісімсот сорок гривень 00 копійок); Лот №4 - 3 150,00 грн без ПДВ (три тисячі сто п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот №5 - 1 260,00 грн без ПДВ (одна тисяча двісті шістдесят гривень 00 копійок); Лот №6 - 4 200,00 грн без ПДВ (чотири тисячі двісті гривень 00 копійок); Лот №7 - 12 600,00 грн без ПДВ (дванадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок); Лот №8 - 2 520,00 грн без ПДВ (дві тисячі п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); Лот №9 - 7 560,00 грн без ПДВ (сім тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок); Лот №10 - 2 550,00 грн без ПДВ (дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот №11 - 4 191,60 грн без ПДВ (чотири тисячі сто дев’яносто одна гривня 60 копійок); Лот №12 - 4 200,00 грн без ПДВ (чотири тисячі двісті гривень 00 копійок); Лот №13 - 5 880,00 грн без ПДВ (п’ять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок); Лот №14 - 2 520,00 грн без ПДВ (дві тисячі п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); Лот №15 - 5 040,00 грн без ПДВ (п’ять тисяч сорок гривень 00 копійок); Лот №16 - 840,00 грн без ПДВ (вісімсот сорок гривень 00 копійок); Лот №17 - 7 350,00 грн без ПДВ (сім тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.10.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 70 581,60 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380443097273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |