Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Роман Хомляк |
| Телефон: | +380322440063 |
| E-mail: | roman.khomlyak@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: документ «Довідка щодо наявності досвіду» (файл «довідка про наявність досвіду.pdf.p7s») у якій відсутня інформація щодо ЄДРПОУ, адреси, контактного телефону Замовника за договором, скановану копію Договору № 40/22 від 06 вересня 2022 року (файл «Договір Пм Ясінянське Лмг.pdf.p7s») та документ «Лист відгук про співпрацю» від ДП «Ясінянське лісомисливське господарство» (файл «лист відгук.pdf.p7s»). Наданий в якості аналогічного договір, укладений з ДП «Ясінянське лісомисливське господарство», не може вважатися аналогічним, оскільки його предмет (післяпроектний моніторинг оцінки впливу на довкілля, код ДК 021:2015 – 90710000-7 Екологічний менеджмент) не відповідає предмету закупівлі згідно вимог Замовника - ДК 021:2015 - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 3 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації «1.Надається довідка/лист* в довільній формі про виконання аналогічного договору**. *Вимоги до інформації, що має бути надана учасником, зокрема: найменування замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, номер договору. **Аналогічним вважається договір в складі якого є виконання робіт та/або послуг з проведення моніторингу біологічного різноманіття (моніторингові дослідження складу та властивостей рослинного, тваринного світу ) з наданням загальної оцінки впливу на біорізноманіття. 2.Надається скан-копія аналогічного договору із додатками, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки).При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних ( у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Мінімальна вимога – один договір. 3.Надається скан-копії відгуку/рекомендації від замовника про належне виконання зобов'язань за договором. Мінімальна вимога – один відгук/рекомендація. Примітки: Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати оновлені документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом договору: «1.Надається довідка/лист* в довільній формі про виконання аналогічного договору**. *Вимоги до інформації, що має бути надана учасником, зокрема: найменування замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, номер договору. **Аналогічним вважається договір в складі якого є виконання робіт та/або послуг з проведення моніторингу біологічного різноманіття (моніторингові дослідження складу та властивостей рослинного, тваринного світу ) з наданням загальної оцінки впливу на біорізноманіття. 2.Надається скан-копія аналогічного договору із додатками, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки).При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних ( у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Мінімальна вимога – один договір. 3.Надається скан-копії відгуку/рекомендації від замовника про належне виконання зобов'язань за договором. Мінімальна вимога – один відгук/рекомендація. Примітки: Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію.». 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на підтвердження кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід Учасником надано документи (файл «дипломи.pdf.p7s»). В наданому файлі відсутні документи, які підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівника з картографічною освітою. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 2 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації «1. Надати довідку/лист в довільній формі із зазначенням необхідного переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальні вимоги: - Магістр або спеціаліст з вищою біологічною освітою – 2 особи. - Бакалавр/магістр/спеціаліст з картографічною освітою – 1 особа. 2. *Надати підтверджуючі документи, які засвідчують кваліфікацію працівників зазначених в довідці, наприклад: скановану копію диплому/атестату/кваліфікаційного посвідчення/свідоцтва/сертифікату. * Достатньо надати такі документи на підтвердження відповідності кваліфікації працівників мінімальним вимогам Замовника, незалежно від кількості працівників зазначених у довідці/листі згідно п.1». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи, які засвідчують кваліфікацію працівника з картографічною освітою зазначеного в довідці, наприклад: скановану копію диплому/атестату/кваліфікаційного посвідчення/свідоцтва/сертифікату. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на виконання вимог п.1 частини ІІ Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надав документ «Лист щодо повноважень посадових осіб» (файл «лист щодо повноважень.pdf.p7s», дата розміщення 17.10.2024 р., 14:45 год.), в якому зазначено перелік документів щодо підтвердження повноважень посадових осіб, а саме: - рішення одноосібного власника (учасника) ТОВ «Екологічна консалтингова група «Зелений квадрат» №07/05/2024 від 07.05.2024 року; - наказ про призначення директора №06/к від 13.05.2024 року. Однак, в складі тендерної документації Учасника відсутній документ «рішення одноосібного власника (учасника) ТОВ «Екологічна консалтингова група «Зелений квадрат» №07/05/2024 від 07.05.2024 року», а також відсутня сканована копія статуту учасника. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.1 частини ІІ. «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації «Учасником в складі тендерної пропозиції надається: лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та вимога про зазначення у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та вимога про надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю та вимога про надання сканованої копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності)». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: - рішення одноосібного власника (учасника) ТОВ «Екологічна консалтингова група «Зелений квадрат» №07/05/2024 від 07.05.2024 року; - скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). 4.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на виконання вимог тендерної документації Учасник надав документ Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі - Опитувальник) (файл «опитувальник (1).pdf.p7s», дата розміщення 17.10.2024р., 14:45). Пунктом 8.3 Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів, яку Учасником не завантажено. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 1 частини ІІ додатку 1 до тендерної документації «Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами)». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати структуру власності Контрагента у формі додатку до Опитувальника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.