Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 516 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 583,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 35535544 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.clinic7.zp.ua |
| Контактна особа: | Купава Наталія Григорівна |
| Телефон: | 380503375778 |
| E-mail: | EKONOMKU7@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 69600 , Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 9 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації не надано відповідних документів щодо наступних кодів відходів Національного переліку відходів: 16.01.03 «Відпрацьовані шини» та 20.01.01. «Папір і картон (архів)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документи, що свідчать про наявність кодів відходів Національного переліку відходів: 16.01.03 «Відпрацьовані шини» та 20.01.01. «Папір і картон (архів)» або надати лист-пояснення.
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» вимагалось: «На підтвердження повного виконання аналогічного договору у складі пропозиції учасником надається: - Аналогічний договір, зазначений у довідці, з усіма його додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною частиною договору. Зазначені документи мають бути подані на всю суму та на весь об’єм договору.» Учасником надано довідку вих.№5 від 07.10.2024 року, про те, що ним виконані аналогічні за предметом договори, зокрема з ДУ «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб міністерства охорони здоров’я України». Договір №09-02-22А від 11 травня 2022 року. Сума договору 8300,00 грн. Виконано. Відповідно до наданого договору, пунктом 3.1. визначено, що Сума договору становить 49 800,00 грн з ПДВ 8300,00грн. Учасником надано АКТ виконаних робіт №ТК-0000615 від 02.06.2022 року на суму 7200,00 грн. Учасником не надано документів, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, або документів, що підтверджують зменшення обсягів договору. 2. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» вимагалось: Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Учасником наданий відгук від КНП ОМР «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» в якому помилково вказані неповний номер 32 потрібно (32/АС) договору та неправильна дата 26 січня 2023 (потрібно 16 січня 2023 року) . 3. Відповідно до пункту 15 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» вимагалось: «завірений печаткою (при наявності) підписаний проект договору про закупівлю, із заповненими реквізитами учасника згідно Додатку № 4 до тендерної документації» Учасником надано проєкт договору, що не завірений печаткою, в супереч того, що вимагалось тендерною документацією. 4. Відповідно до пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вимагалось: «12. Учасник повинен мати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.» Учасником надано файл «Наказ про видачу ліцензії.pdf» в якому зазначено: 1. Видати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (ідентифікаційний код юридичної особи 38234621). Відповідно до наданого Додатку до Наказу про видачу ліцензії відсутній код 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Учасником надано файли Dodatok-TOV-NVF-Ekotsentr-pryhovana-adresa.pdf та Zareyestrovanyj-nakaz-TOV-NVF-EKOTSENTR.pdf Відповідно до Додатку до Наказу про видачу ліцензії ТОВ НВК «ЕКОЦЕНТР» Товариство має право провадження господарської діяльності за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Відповідно до абзацу 8 Пункту 16 Постанови КМУ №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»: 16. Під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог: мати цивільно-правовий договір про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення іншому суб’єктові господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності. Відповідно до даного НПА Учасник повинен мати договір про надання послуг з ТОВ НВК «ЕКОГАРАНТ», який відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 5. Відповідно до п.11 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вимагалось: 11. Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Учасником надана інформація про 2 транспортні засоби Renault держ.номер АА9980КМ та Renault держ.номер АА7309НА. Також учасником надано свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія АА №117971 на Бобсуновського Олександра Петровича. Відповідно до наданих документів Учасник не виконав вимоги пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації в частині «(їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг)». Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати: 1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» документи, що підтверджують виконання договору №09-02-22А від 11.05.2022 року з КНП «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» у повному обсязі, або документи, що підтверджують зменшення обсягів договору. 2. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» надати відгук від КНП ОМР «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» з номером договору 32/АС та датою 16 січня 2023 року. 3. Відповідно до пункту 15 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)»:завірений печаткою, підписаний проект договору про закупівлю, із заповненими реквізитами учасника згідно Додатку № 4 до тендерної документації». 4. Відповідно до пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» та відповідно до абзацу 8 Пункту 16 Постанови КМУ №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»: надати договір про надання послуг з ТОВ НВК «ЕКОГАРАНТ». 5. Відповідно до п.11 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» надати Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі в кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.