Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 930 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://just-dnipro.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Знайда Денис Володимирович |
| Телефон: | +380512476421 |
| E-mail: | dznaida@i.ua |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
3 |
Зміст 1. Під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявленно невідповідності в документах, які подані учасником, а саме: виявлено невідповідністі в документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме: відповідно до вимог, наведених в Додатку № 1 зазначено, що серед іншого в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Довідку, що містить інформацію про раніше виконані в повному обсязі договори (не менше одного) відповідно до предмета закупівлі (за наведеною нижче формою). До кожного з договорів, зазначених в довідці, необхідно надати документи, що підтверджують виконання договору: -лист відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник (із зазначенням інформації щодо номеру, дати укладання та ціни договору) та/або акт(и) на загальну суму/ціну договору, що зазначена в довідці. 2. На виконання вимог тендерної документації учасником надано документ Вих. 01/03-2721/6 від 03.10.2024 р. «Довідка щодо аналогічного договору» з досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді таблиці про підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію тобто про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якому наведені дані щодо договору, а саме : договір № 24/02/03-23 від 10.02.2023 р., лист відгук до договору від АТ «УКРТРАНСНАФТА» № 24-02/12/5048-23 від 13.07.2023, акт за номером № 874 приймання-передачі послуг за договором від 13 березня 2023 р., акт № 2096 приймання-передачі послуг за договором від 26.05.2023 року. В стовбці таблиці «Сума договору» Додатку № 1 до тендерної документації вказана сума договору 1950000,00 грн. що не збігає з загальною сумою актів приймання-передачі послуг за номерами № 874 та 2096. Також в листі відгуку до договору від АТ «УКРТРАНСНАФТА» № 24-02/12/5048-23 від 13.07.2023 не вказана ціна договору. 3. Прохання виправити вищезазначені документи, згідно з вимогою тендерної документації замовника. Керуючись частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.