Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25258931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стадник Оксана Василівна |
| Телефон: | 380322546474 |
| E-mail: | syhiv7vkg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область,Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
5 |
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 4.1.На підтвердження пунктів 3.1-3.3 Додатку 1 до Тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору прошу завантажити довідку, копію аналогічного договору та відгук саме на послуги з обслуговування (миття та очищення) павільйонів очікування як того вимагають вимоги до аналогічного Договору, зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.