Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 314 934 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 149,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубіковська Галина |
| Телефон: | 380542665705 |
| E-mail: | crkl.sumy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
4 |
1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 1.3. Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Учасник має надати Довідку про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) із зазначенням у ній типу, марки, реєстраційного номеру, права користування (власне / орендоване / лізинг) та року випуску транспортних (-ого) засобів (-у). У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 30.09.2024 року № 01/03-2707/4, в якій відсутня інформація про рік випуску транспортнихого засобів, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог абз. 7 п. 1.3. Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Учасник має надати договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору) згідно вимоги статті 22 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Генерального договору від 16 травня 2024 року № 76-1509-24-00002. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня Довідка про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) із зазначенням у ній року випуску транспортних (-ого) засобів (-у). 2.2. Відсутнє документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Довідку про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) із зазначенням у ній року випуску транспортних (-ого) засобів (-у). 3.2. Надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.