Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2024, 00:00
Строк (термін) надання послуг: Виконавець проводить комплексну оцінку промислових відходів підприємства, в тому числі санітарно-хімічні дослідження протягом 30 (тридцяти) робочих днів* з моменту надходження зразків відходів у лабораторію Виконавця, що фіксується Актом здачі-приймання зразків відходів. Загальний строк (термін) надання послуг - до 15.11.2025 року**. *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 404 923 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 098 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ПП "ПРОЄКТНО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕКОПРОФІТ": 1. Учасник у файлі «Лист щодо повноважень.pdf» надав Лист за формою, наведеною у Додатку №1.1 до тендерної документації, в якій НЕ ЗАЗНАЧИВ перелік документів, що підтверджують ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (ПРОТОКОЛ засновників, або НАКАЗ про призначення, або ДОВІРЕНІСТЬ (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю ТА СТАТУТ). 2. Учасник НЕ НАДАВ копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю згідно пп.1.2. п.1 ч.1.2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3. Учасник у файлі «Гарантійний лист 1.pdf» на виконання вимоги п.1 розділу І Додатку №1 до тендерної документації (надається у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей) НАДАВ Гарантійний лист відповідного змісту, однак в листі зазначено НЕ ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ залученого субпідрядника/ співвиконавця ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» Міністерства охорони здоров'я України. 4. Учасник у файлі «Довідка про субпідрядників.pdf» на виконання вимоги п.2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації (надається у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей) НАДАВ довідку з інформацією про субпідрядників, яких планує залучати до виконання послуг, в якій зазначив НЕ ПОВНЕ найменування субпідрядників/співвиконавців (Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» Міністерства охорони здоров'я України, Товариство з обмеженою відповідальністю Центр радіоекологічного моніторингу»). Також необхідне уточнення по місцезнаходженню щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (дані в Довідці та наданих дозвільних документах/угодах різняться). 5. Учасник у файлі «Опитувальник контрагента.pdf» надав НЕКОРЕКТНО заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи, наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: у пункт 8.1 Учасник НЕ НАДАВ інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 6. Учасник НЕ НАДАВ СТРУКТУРУ ВЛАСНОСТІ, що є обов`язковим додатком Додатку №5 до тендерної документації (вкладка «Додаток – структура власності»). 7. Учасник у файлі «Лист щодо звязків.pdf» НАДАВ довідку, що НЕ МІСТИТЬ повної інформації, яка вимагалася у пункті 8 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації (текст «що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник»). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп.1.1. п.1 ч.1.2. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №1.1 до тендерної документації. 2. Вимога пп.1.2. п.1 ч.1.2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3. Вимога п.1 розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 4. Вимога п.2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 5. Вимога п.1 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, п.8.1 Додатку № 5 до тендерної документації. 6. Вимога п.1 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, п.8.3 Додатку № 5 до тендерної документації. 7. Вимога п.8 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений виправлений Лист за формою, наведеною у Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням документів, що підтверджують ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 2. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції копії документів, що підтверджують ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (ПРОТОКОЛ засновників, або НАКАЗ про призначення, або ДОВІРЕНІСТЬ (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю). 3. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений виправлений Гарантійний лист що вимагається у п.1 розділу І Додатку №1 до тендерної документації (надається у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей) із зазначенням повного найменування залученого субпідрядника/ співвиконавця ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» Міністерства охорони здоров'я України. 4. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку, що вимагається у п.2 розділу І Додатку №1 до тендерної документації (надається у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей) з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 5. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений заповнений у повному обсязі «Опитувальник Контрагента - юридичної особи», що є Додатком №5 до тендерної документації. 6. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції СТРУКТУРУ ВЛАСНОСТІ, що є обов`язковим додатком Додатку №5 до тендерної документації. 7. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену Довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає всю необхідну інформацію, визначену у п.8 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.