Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 76 870 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 768,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №10" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01993931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Барабаш Олена |
| Телефон: | 380968485097 |
| E-mail: | kmkl10125@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03039, Україна, Київська область,Київ, проспект Голосіївський, 59-б |
7 |
Замовник відповідно пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону вимагає усунення вказаних невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: видаткові накладні на первинну пакувальну тару для відходів категорії "В" та "С" відповідно до вимог Документації (ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень), призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом саме 10 л, з маркуванням). Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.