Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 252 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 260 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01999218 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://hmcl.org.ua |
| Контактна особа: | Ніна Іванівна Сліпченко |
| Телефон: | +380535420615 |
| E-mail: | gad_crl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37300, Україна, Полтавська область,м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації вимагалися : п.1.2. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати, зокрема: - технологічний регламент обладнання; - висновок державної екологічної експертизи. У тендерній пропозиції Учасника відсутні вказані документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - технологічний регламент обладнання; - висновок державної екологічної експертизи. 2.Відповідно п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагалися, зокрема: - сертифікати про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами»; - копії посвідчень працівників про перевірку знань з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації установок очистки газу. У тендерній пропозиції відсутні вказані документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - сертифікати про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами»; - копії посвідчень працівників про перевірку знань з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації установок очистки газу. 3. Відповідно Додатку 5 до тендерної документації вимагалося згідно п.6 надати у складі пропозиції чинні сертифікати Учасника: - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» У тендерній пропозиції Учасника відсутні вище вказані документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» .
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації вимагалася: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку (6. Довідка про мтб.pdf), у якій відсутнє обладнання для надання послуг з управління медичними відходами (відпрацьовані люмінесцентні та/або бактерицидні лампи): 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації вимагалися: 1.2. Довідка про наявність обладнання для спалювання небезпечних відходів. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати, зокрема: - технічний паспорт обладнання; - висновок державної екологічної експертизи. У тендерній пропозиції Учасника відсутні вказані документи. Учасником надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.02.2013 р. №05.03.02-07/4301, але це не той документ, який вимагається тендерною документацією. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - довідку про наявність обладнання для спалювання небезпечних відходів; - технічний паспорт обладнання; - висновок державної екологічної експертизи. 2. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації вимагався , зокрема договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору) згідно статті 22 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів. У тендерній пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору) згідно статті 22 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів. 4. Відповідно Додатку 2 (п.2.1) до тендерної документації вимагалися, зокрема: - копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242; - копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; - документ, що підтверджує наявність в штаті еколога (надати наказ про призначення); - копії дипломів про присвоєння кваліфікації еколога (згідно до вимоги пункту 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»); - копії посвідчень працівників про перевірку знань з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації установок очистки газу. У тендерній пропозиції Учасника відсутні копії посвідчень про правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242 та наказ про призначення еколога. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - одне посвідчення працівника про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023 (Кваліфікаційний_документ_посвідчення ручного переміщення.pdf); - одне посвідчення про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (__-~1.pdf); - один диплом про присвоєння кваліфікації магістра з охорони навколишнього середовища (Кваліфікаційний_документ_Левицька диплом.pdf); - одне посвідчення працівника про перевірку знань з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації установок очистки газу (__-~1.pdf). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - копію посвідчення працівника про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242; - копію посвідчення про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; - наказ про призначення еколога; - копії дипломів про присвоєння кваліфікації еколога (згідно до вимоги пункту 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»); - копію посвідчення працівника про перевірку знань з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації установок очистки газу. 5. Відповідно Додатку 2 (п.2.2) до тендерної документації вимагалося надати копії свідоцтв: - про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі»; - уповноважених з безпеки на транспорті). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - одне свідоцтво про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі» (Кваліфікаційний_документ_Свідоцтво про підготовку вантажників.pdf); - одне свідоцтво про підготовку з питань безпеки (_3AE8~1.pdf). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - копію свідоцтва про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі»; - копію свідоцтва уповноважених з безпеки на транспорті. 6. Відповідно Додатку 5 до тендерної документації вимагалося надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги пункту 1 частини третьої статті 27 Закону України Про управління відходами)". У тендерній пропозиції Учасника відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги пункту 1 частини третьої статті 27 Закону України Про управління відходами)". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги пункту 1 частини третьої статті 27 Закону України Про управління відходами)". 7. Відповідно Додатку 5 до тендерної документації вимагалося: згідно п.4 надати у складі пропозиції копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл №3402.18.32 (Кваліфікаційний_документ-Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf), який для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. 8. Відповідно до п.7 Розділу 3 «Інформації про субпідрядника / співвиконавця» тендерної документації: У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (свідоцтва, посвідчення, ліцензії, сертифікати тощо), завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, а також чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем та гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. У тендерній пропозиції учасника присутні підтвердження залучення субпідрядників / співвиконавців: - Довідка Вих.№2 від 26.09.2024; - Лист-пояснення Вих.№13 від 26.09.2024; - Витяг на ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» від УКРТРАНСБЕЗПЕКИ, Договір №П100323, Договір оренди транспортного засобу, Лист-роз’яснення №49 від 27.09.2023; - Наказ Про видачу ліцензії ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОЦЕНТР" та Додаток до наказу МІНДОВКІЛЛЯ «Про видачу ліцензії ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОЦЕНТР"; - Лист-згода від ТОВ «АВС-ТРАНС», Договір №110324, Договір №01/06/2023. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Для підтвердження інформації по субпідряднику / співвиконавцю ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ»: - гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 2. Для підтвердження інформації по субпідряднику / співвиконавцю ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОЦЕНТР": - дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги пункту 1 частини третьої статті 27 Закону України Про управління відходами)"; - чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника; - гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 3. Для підтвердження інформації по субпідряднику / співвиконавцю ТОВ «АВС-ТРАНС»: - гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.