Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
У зв’язку зі змінами в розміщенні працівників у кабінетах та збільшенням площі приміщень Компанії, які здаються в оренду, відбулося значне збільшення площі, на якій необхідно виконувати прибирання, до 2 860,1 м2, кількість санітарних вузлів — до 19 кімнат, площа вікон — до 639 м2. Після збільшення площі прибирання суттєво збільшилося навантаження на наявних прибиральників службових приміщень Компанії, що призводить до неможливості вчасно та якісно виконувати роботи з наявною кількістю працівників. Враховуючи п.15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), виникла додаткова потреба у закупівлі послуг з прибирання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 (Послуги з прибирання)
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 11 250,00 UAH |
Замовник: | Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» |
ЄДРПОУ: | 30401456 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дзюба Роман Іванович |
Телефон: | +380442005023 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Мечникова, 16-А |
0 |