Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 056 804 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 340,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39358320 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горбонос Сергій Васильович |
| Телефон: | +380474431562 |
| E-mail: | tk39358320@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, пл. Соборності, 1 |
1 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Екоклінер" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником з метою підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.09.2024 № 467 (далі по тексту – Довідка 467) та накази про прийняття на роботу працівників, зазначених у даній довідці. Так у Довідці 467 щодо деяких працівників зазначено стаж роботи за посадою (роки, місяці), що не відповідає інформації наведеній у наказах про прийняття на роботу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 2 пункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації та пункт 1.3. Додатку № 2 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен подати оновлену Довідку 467 у якій стаж роботи за посадою працівників відповідатиме інформації наведеній у наказах про прийняття на роботу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.