Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00
Порядок надання послуг, їх складові, якість та терміни надання повинні відповідати вимогам укладеного договору та вимогам: ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»; «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затв. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. № 54 (далі – Технічні правила); «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. № 213; «Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» (зі змінами та доповненнями, затв. рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013р. № 28/10) (далі – Правила благоустрою); інших діючих нормативних документів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 999 975,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
| Телефон: | 380509828125 |
| E-mail: | centender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
2 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Невідповідність №1: Учасник в складі тендерної пропозиції не подав скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 11 нової редакції тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 29.08.2024 б/н (далі в тексті – тендерна документація), в п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в ДОДАТКУ 2 цієї тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі учасник ФОП ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.