Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 265 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 327,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02004410 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каминіна Наталія Миколаївна |
Телефон: | +380384271167 |
E-mail: | nata-crl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 30000, Україна, Хмельницька область,місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02004410 3. Місцезнаходження замовника: 30000, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 4. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами категорії «В»; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Послуги з управління медичними відходами категорії «В» - 8500 кг; Послуги з управління медичними відходами: відпрацьованих люмінесцентних ламп – 500 шт 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 р. 9. Номер оголошення закупівлі: UA-2024-08-13-007303-a 10. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), визначеного електронною системою автоматично: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", код ЄДРПОУ 38469527. 11. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції не надані копії документів, що підтверджують факт надання послуг по аналогічному договору (акт виконаних робіт/наданих послуг). 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пп. 2.1.1. п. 1 Додатку 1, п. 1 Додатку №5 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель акт/акти виконаних робіт/наданих послуг. - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.