Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2024, 00:00
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 702 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 510,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Жулківська Тетяна Степанівна повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагається наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, під аналогічним договором слід розуміти договір, за умовами якого надано послуги з прибирання приміщень та/або території на об’єкті та/або об’єктах загальною площею прибирання не менше 2 000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців на момент подачі пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з Управлінням Державної міграційної служби України в Тернопільській області (файл _ 29 послуги з прибирання Жулківська.pdf), який укладено 04.06.2024. Відповідно до пункту 10.1. договору, сторони погодилися, що його умови застосовуються до відносин, що склалися між ними починаючи з 01 червня 2024 року, проте такий договір не діє шість місяців на момент подачі пропозиції учасником, таким чином не є аналогічним у розумінні Тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «відомості про учасника doc.pdf», де не зазначено поштову адресу. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункти1.1., 5 Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – учасник має завантажити: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці згідно п.1.1.1., де буде міститись інформація щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, за умовами якого надано послуги з прибирання приміщень та/або території на об’єкті та/або об’єктах загальною площею прибирання не менше 2 000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців на момент подачі пропозиції. Оновлені відомості про учасника із зазначенням поштової адреси учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.