Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Рішенням сесії №1238-34-VIII від 02 серпня 2024 року було збільшено видатки загального фонду місцевого бюджету в серпні 2024 року за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по КПКВК 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2240 – 150 404 грн. за послуги з прочистки каналізаційної мережі в селі Мирне, Бориспільського району, Київської області. Таким чином, враховуючи наявну потребу замовника та очікувану вартість закупівлі за предметом: «Послуги з прочистки каналізаційної мережі в с.Мирне, Бориспільського району, Київської області (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)» є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 404 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 504,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 44042825 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://voronkivska-sr.gov.ua |
| Контактна особа: | Григор Ганна Михайлівна |
| Телефон: | +380631357280 |
| E-mail: | zakupkavoronkiv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08352, Україна, Київська область,село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
4 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Рішенням уповноваженої особи №28-08-24/01 від 28 серпня 2024 року було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на 20 робочих днів, а саме до 20 вересня 2024 року, у зв’язку з тим, що замовник не встигає опрацювати значний обсяг документів в робочому процесі, потребує додаткового часу для детального опрацювання та замовнику потрібно отримати додатковий юридичний висновок щодо окремих документів учасника. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Усик Олександр Петрович у процедурі закупівлі «Послуги з прочистки каналізаційної мережі в с.Мирне, Бориспільського району, Київської області (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-011070-a), було виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до пункту 2.1 Додатку №2 тендерної документації Кваліфікаційні критерії учасник процедури закупівлі повинен надати підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка/ки, складена/ні у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. Довідки повинні/можуть міститись з: штатний розклад; працівники за цивільно-трудовими угодами (у разі їх залучення); працівники субпідрядних організацій (у разі їх залучення). Кількість, склад працівників та їх професії повинні відповідати предмету закупівлі та кількості використовуваного обладнання для виконання робіт та їх обсягу. Учасник ФОП Усик Олександр Петрович надав довідку, в якій проінформував про те, що він має відповідний штат працівників для надання послуг та виконання робіт передбачених тендерною документацією, без уточнень згідно вимог у Додатку№2 тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 6 Додатку №2 тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників) учасник процедури закупівлі повинен надати Копію документа (виписка або витяг), наданий органами Державної служби статистики України щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник. Учасник ФОП Усик Олександр Петрович надав копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (згідно до пункту 7 Додатку№2 тендерної документації.) Перелік документів, які необхідно завантажити учаснику: • Довідку, складену довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна/може міститись з: штатний розклад; працівники за цивільно-трудовими угодами (у разі їх залучення); працівники субпідрядних організацій (у разі їх залучення). Кількість, склад працівників та їх професії повинні відповідати предмету закупівлі та кількості використовуваного обладнання для виконання робіт та їх обсягу. (згідно з пунктом 2.1 Додатку №2 тендерної документації Кваліфікаційні критерії). • Копію документа (виписка або витяг), наданий органами Державної служби статистики України щодо надання відомостей про включення учасника до ЄДРПОУ, або іншого аналогічного документу в залежності від законодавства країни, де зареєстрований учасник (згідно з пунктом 6 Додатку №2 тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.