Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 350,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 403,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій МУХІН |
Телефон: | 380504867544 |
E-mail: | a.mukhin@uhe.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі - Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги вивезення та оброблення відходів для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2024-07-31-003130-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1, Таблиця №1, Додатку 1 тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.2, Таблиця №1, Додатку 1 тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.5, Таблиця №1, Додатку 1 тендерної документації: Лист-згода від працівника (працівників) щодо обробки їх персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.1.1.2, Таблиця №1, Додатку 1 тендерної документації: Лист-відгук** від Замовника (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)** від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником/співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2, Таблиця №2, Додатку 1 тендерної документації: Якщо до надання послуг учасником передбачається залучення співвиконавця(ів), такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію по кожному суб’єкту(ах) господарювання, якого учасник планує залучити до надання послуг. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8, Додатку №3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1 Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції документ «ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №18 від 01.08.2024 р. В довідці не вказаний документ який підтверджує кваліфікацію а саме диплом, сертифікат, посвідчення, тощо (копії документів мають бути додані до тендерної пропозиції) Натомість учасник вказав документ «Наказ на призначення» який не є підтвердженням кваліфікації працівника у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 2 Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції документ «ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №19 від 01.08.2024 р. В довідці не вказаний документ який підтверджує кваліфікацію а саме: посвідчення водія, дозвіл, сертифікат, свідоцтво про підготовку, тощо (копії документів мають бути додані до тендерної пропозиції) Натомість учасник вказав документ «Наказ на призначення» який не є підтвердженням кваліфікації працівника у сфері перевезення небезпечних відходів. 3 Учасник не надав Листи згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» на працівників вказаних у довідках №18 та 19 від 01.08.2024. 4 Учасник не надав Лист відгук від замовника про виконання аналогічного договору вказаного у довідці №4 від 01.08.2024. 5 Учасник не надав довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію по кожному суб’єкту(ах) господарювання, якого учасник планує залучити до надання послуг. 6 Учасник не вказав чітку кількість календарних які необхідні йому для надання послуг вивезення та оброблення відходів для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго" за умови отримання від Замовника повідомлення про готовність до виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та документи які підтверджують кваліфікацію працівників. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та документи які підтверджують кваліфікацію працівників (співвиконавця) . 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель Листи згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» на працівників вказаних у довідках згідно вимог п.2.1 та 2.2. таблиці №1, Додатку 1 тендерної документації 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель Лист відгук від замовника про виконання аналогічного договору вказаного у довідці №4 від 01.08.2024. 5. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію по кожному суб’єкту(ах) господарювання, якого учасник планує залучити до надання послуг. 6. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлений додаток №3 Тендерної документації вказавши чітку кількість календарних які необхідні йому для надання послуг вивезення та оброблення відходів для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго" за умови отримання від Замовника повідомлення про готовність до виконання договору. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.