Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 999 450,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 997,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 9 994,50 UAH |
Замовник: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району |
ЄДРПОУ: | 37573513 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dniprovska-ra.zp.ua/ |
Контактна особа: | Бондарук Олена Іванівна |
Телефон: | 380939200461 |
E-mail: | olenastd.bondaruk@zp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Сагайдачного Петра, будинок 1-А |
0 |
Учасник надав схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт спеціальної важкої техніки, але не погодив її з Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції, як вимагалось в пункті 12 Додатку 4 до тендерної документації у новій редакції, в абзаці 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації у новій редакції, в пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації у новій редакції. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен надати схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт спеціальної важкої техніки, погоджену з Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції.
1. Учасник надав не повну інформацію, яка вимагалась в підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації у новій редакції. Довідка надана без транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од. 2. Учасник надав схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт спеціальної важкої техніки, але не погодив її з Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції, як вимагалось в пункті 12 Додатку 4 до тендерної документації у новій редакції, в абзаці 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації у новій редакції, в пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації у новій редакції. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен надати: 1. Додаткові документи та/або інформацію до пункту 1.1. Додатка 2 до тендерної документації у новій редакції, а також надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. В Довідці обов’язково мають бути наявні: - вантажний автомобіль або самоскид або трактор – не менше 3 од.; - навантажувач або екскаватор-навантажувач – не менше 1 од.; - подрібнювач гілля або деревоподрібнююча машина – не менше 1 од.; - транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од.; -інвентар, необхідний для надання послуг в повному обсязі. 2. Схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт спеціальної важкої техніки, погоджену з Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.