Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго», категорія замовника : юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку 1 тендерної документації .
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 625,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 796,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кушта Інна Олександрівна |
| Телефон: | 380569555361 |
| E-mail: | i.kushta@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуга з утилізації небезбечних відходів для філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») Виявлені невідповідності: • Вимогами пункту 1 додатку 2 тендерної документації було визначено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даної вимоги учасником було надано: -довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, файл «7_[02-08-2024 19.21.23]4. Довідка про аналогічний договір»; -скан-копію договору з додатками до нього на який є посилання у довідці, що вимагається, файл «43_[02-08-2024 19.21.23]Кваліфікаційний_документ_КНП_Обухівська_БЛІЛ»; -скан-копію документу, що підтверджує виконання договору наданого на виконання п.1.2.1. цього Додатку (акт (ів) наданих послуг, тощо), файл «41_[02-08-2024 19.21.23]Кваліфікаційний_документ_Акт_Обухівська_БЛІЛ». Проте в наданих учасником документах виявлена невідповідність, так договір № 32/АС про надання послуг , який надано учасником має дату підписання 16.01.2023 року, а наданий Акт № ТК-0000030 здачі-прийняття робіт (наданих послуг), підписаний сторонами 11.01.2023 року, тобто до підписання договору. Крім того акт не містить посилання на номер договору та неможливо встановити чи дійсно даний акт підтверджує виконання саме договору № 32/АС про надання послуг від 16.01.2023 р. • Вимогами пункту 2 додатку 2 тендерної документації, визначено перелік документів на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - Копія протоколу/рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника або довіреність/доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) . На виконання даної вимоги учасником надано протокол № 06-03/23 Загальних зборів Учасників від 06.03.2023 р., файл «65_[02-08-2024 19.21.23]Установний документ - Протокол заг зборів т.в.о. Висотюк» та наказ № 12/к-23 від 13.03.2023 , файл 57_[02-08-2024 19.21.23]Установний документ - Наказ на призначення т.в.о. Висотюк. Надані документи містять невідповідність, а саме : згідно Протоколу № 06-03/23 Загальних зборів Учасників від 06.03.2023 р. повноважень директора Товариства виконавчим директором Товариства Сорокузом Дмитром Юрійовичем припинені з 10.03.2023 року, а заступнику начальника комплексу Товариства Висотюк Катерині Петрівні надані тимчасові повноваження директора Товариства з 13.03.2023 року. При цьому, Наказ №12/к-23 від 13.03.2023 року підписаний тимчасово виконуючим обов’язки директора Дмитром Сорокузом , після припинення ним повноважень 10.03.2023 . Крім того, надана довіреність, файл «69_[02-08-2024 19.21.23]Установчий документ - Довіреність» містить невідповідності: -стосовно року видачі довіреності , згідно документу «тисячі двадцять четвертого року» - стосовно прізвища повіреного, так допущена помилка в прізвище замість правильного Висотюк заначено як «Внсотюк» - до того ж, довіреність видана особою яка згідно Протоколу Загальних зборів № 15-04/22 від 15.04.2022 року призвана з 16.04.2022 р . у Збройні Сили України по мобілізації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей . Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи на підтвердження : • відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно вимог п. 1 додатку 2 тендерної документації) . • повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції (п. 2 додатку 2 тендерної документації) . Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.