Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 325 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 625,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 9 753,00 UAH |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
Телефон: | +380462941552 |
E-mail: | gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
0 |
1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 12 від 30.07.2024 р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «Працівники.pdf»), що містить невідповідність у визначенні наявного досвіду роботи на зазначеній посаді працівника учасника (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданій копії наказу про прийом на роботу). 2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 3. Учасник повинен усунути виявлену невідповідність щодо визначення наявного досвіду роботи працівника Учасника (досвід роботи на цій посаді (за професією), років), шляхом повторного заповнення Таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням вірної інформації у відповідності до наданого документального підтвердження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.