Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 19 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Димерська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04359488 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Контактна особа: | Ткаченко Наталія Василівна |
Телефон: | +380459631481 |
E-mail: | Dymer.rada@ukr.net |
Місцезнаходження: | 07330, Україна, Київська область,Димер, вул.Соборна, 19 |
1 |
ДИМЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04359488 ПРОТОКОЛ 30.07.2024 с-ще Димер Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 19.07.2024 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік) (Код ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-19-007150-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079 Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради, код ЄДРПОУ 44580079 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутні в складі тендерної пропозиції учасника відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме щодо підтвердження факту трудових відносин та виконання роботи працівником за визначеною Учасником кваліфікацією відповідно до довідки № 223 від 25.07.2024 року (п.51 реєстру працівників) додаток 5 тендерної докуметації Надати копії відповідних документів 2 Відомості про термін надання послуг за ЦПД № 24-24 від 01.07.2024р. гр.Ковтонюком О.В. не відповідають періоду надання послуг за технічним завданням Замовника в тендерній пропозиції. додаток 5 тендерної докуметації Надати копії відповідних документів, що підтверджують наявність працівників/надавачів послуг на весь період надання послуг за технічним завданням Замовника. 3 В складі тендерної пропозиції учасника подано інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, підтверджені наказами про прийом/переведення (довідка від 25.07.2024 року № 223) засвідчених відбитком печатки підприємства та Документи, що підтверджують повноваження відповідної посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме : наказ на керівника підприємства про початок виконання обов’язків без відбитку печатки додаток 5 тендерної докуметації Додаток 6 до тендерної документації Надати копії зазначених документів відповідно до затвердженого порядку ведення діловодства на підприємстві Учасника процедури закупівлі (а саме: використання/невикористання відбитку печатки на кадрових наказах) 4 Довідка від 25.07.2024 р. № 210 щодо застосування заходів довкілля Відсутня інформація про використання обладнання, яке не спричиняє шкоди довкіллю. Надати відповідний документ/копію документа Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 28 липня 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 30.07.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079 з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079. Уповноважена особа Наталія ТКАЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.