Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2024, 00:00
Строк (термін) надання послуг: не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання від Замовника Заявки на надання послуг (попередньо узгодивши дату вивезення, транспорт та перевізника). Загальний строк (термін) надання послуг: до 31.12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 840 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1.) Учасником, на виконання вимог пункту 1 Розділу ІІ. Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (файл з назвою «10 Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 16.08.2023.pdf»), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме пунктом 8.3.Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. 2.) Учасником, на виконання вимог пункту 1 підрозділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» розділу І. Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.07.2024 вих. №01/УТВП (Файл з назвою «1 Довідка щодо аналогічного договору.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: в довідці вказано некоректний строк дії договору (до 31.12.2020), при цьому, згідно наданої Додаткової угоди №2 строк дії договору продовжено до 31.03.2021, а згідно не наданої Додаткової угоди №3 строк дії договору продовжено до 31.05.2021. - Договір №3345-2020/КЕ від 02.07.2020 про надання послуг за державні кошти (файл з назвою «1.1 Аналогічний договір.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника (в т.ч. згідно інформації з відкритих джерел https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-08-002119-b), зокрема: скан-копію договору № 3345-2020/КЕ від 02.07.2020 надано не в повному обсязі (відсутні додатки - Додаткова угода №1 та Додаткова угода №3). 3.) Учасником, на виконання вимог пункту 1. підрозділу 1.2.«Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І. Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Лист щодо повноважень посадової особи (файл з назвою «2 Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: - лист підписаний комерційним директором Попейко Дмитром Сергійовичем. Проте, згідно зазначеної форми у тендерній документації, даний лист має бути підписаний керівником учасника - директором Цисар Любов Михайлівною; - в листі зазначено перелік документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника даний документ не завантажено. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.) Вимога п.1 розділу II Додатку №1 до тендерної документації, Додатку № 5 до тендерної документації. 2.) Вимога п. 1 підрозділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» розділу І. Додатку № 1 до тендерної документації. 3.) Вимога п.1 підрозділу 1.2.«Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І. Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.) Учаснику необхідно надати інформацію про Структуру власності згідно Додатку №5 до тендерної документації «Опитувальник Контрагента-юридичної особи» (вкладка «Додаток - структура власності»). 2.) Учаснику необхідно надати: 1. Оновлену Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (із зазначенням коректної інформації щодо строку дії договору до 31.05.2021). * Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з управління відходами, що є небезпечні та/або поводження з небезпечними відходами та/або послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (формулювання назви може трохи змінюватись не змінюючи суті договору) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець). 2. Скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.1 про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) із усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів) (якщо є такі додатки) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.) Учаснику необхідно надати: 1. Оновлений Лист за підписом керівника (директор Цисар Л.М.) по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, із зазначенням у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 2. Скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.