Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2024, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 498 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 490,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37470086 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Красієнко Інна Леонідівна |
Телефон: | 380444893554 |
E-mail: | iiisdf789@gmail.com |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
5 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "КРАМАР ЕКО", код ЄДРПОУ/ІПН 36173955 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пп. 2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації "Учасник для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання повинен надати: - копії документів, які підтверджують: право власності та/або право оренди відповідних спеціалізованих транспортних засобів (довідка балансу по рахункам на яких обліковуються спеціалізовані транспортні засоби, копія(ї) видаткової(их) накладної(их) на спеціалізований транспорт; копія(ї) договору(ів) оренди та/або договору(ів) лізингу спеціалізованого транспорту; копія(ї) акту(ів) приймання-передачі спеціалізованих транспортних засобів до договору(ів) оренди спеціалізованих транспортних засобів)". Учасник у довідці щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив наявність зокрема: MAN 27.464 DFS, вантажний сідловий тягач – Е. Учасник ТОВ "КРАМАР ЕКО" не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності транспортного засобу MAN 27.464 DFS, вантажний сідловий тягач – Е, - чим порушив вимоги пп. 2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації". Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп. 2. пункт 1 додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) транспортного засобу MAN 27.464 DFS, вантажний сідловий тягач – Е. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.