Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Своєчасно та якісно надати послуги.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 754 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 773,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 25675957 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гойник Тетяна Олександрівна |
Телефон: | +380365632219 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35600, Україна, Рівненська область,Дубно, вул.Замкова |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2024-07-08-009031-a» на закупівлю: “Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям” виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: згідно документів, які необхідно надати згідно Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, - надано Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для надання послуги, в якій зазначена інформація щодо транспортних засобів, які вже надані в документах тендерної пропозиції на закупівлю: “Послуги з прибирання, підмітання та утримання, в т.ч. в зимовий період, вулиць та місць загального користування міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Крім того, в документах тендерної пропозиції на дану закупівлю надано лист-підтвердження, що транспортні засоби Учасника не будуть задіяні в інших роботах чи послугах протягом періоду безпосереднього виконання Учасником договору щодо предмету закупівлі “Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям”. Крім того, надані свідоцтва про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на машини, які будуть задіяні в наданні послуг по іншій закупівлі, а саме: “Послуги з прибирання, підмітання та утримання, в т.ч. в зимовий період, вулиць та місць загального користування міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Враховуючи вищевикладене, не надано Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для надання послуги та документів, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) і не будуть задіяні в інших роботах чи послугах протягом періоду безпосереднього виконання Учасником договору щодо предмету закупівлі. 2) посилання на вимогу/и тендерної документації, щодо якої/их виявлені невідповідності: у Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме в п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей: - пп. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для надання послуги, що є предметом даної закупівлі, наявність якого вимагається згідно п. 5.1. цього Розділу, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан; - документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Окремо необхідно надати письмове підтвердження (у довільній формі) про те, що транспортний/і засіб/и Учасника не буде/ть задіяний/і в інших роботах/послугах протягом періоду безпосереднього виконання Учасником договору, а також додатково у разі якщо автотранспортний/і засіб/и використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…), такий Учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей з врахуванням вимог тендерної документації: надати: - довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для надання послуги; - документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів: копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) саме на ті транспортні засоби, що будуть надані в виправленій/оновленій довідці та які не будуть задіяні в інших роботах, окрім даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.