Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2024, 00:00
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 72 150,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 360,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іванчук Євген Володимирович |
Телефон: | 380444069178 |
E-mail: | ivanchuk.e@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
1 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати надати Гарантійний лист, що під час надання послуг з промивки зливової каналізації гідродинамічним методом, промивання трубопроводів та колодязів здійснюється з використанням води Виконавця. Учасник в своїй пропозиції не надав Гарантійний лист, щодо вищезазначеної вимоги. Отже наявна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСЕКОСЕРВІС", а саме: надати Гарантійний лист, що під час надання послуг з промивки зливової каналізації гідродинамічним методом, промивання трубопроводів та колодязів здійснюється з використанням води Виконавця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.