Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 474,42 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 514,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
| Телефон: | 380673904853, 380994277883 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Малого колективного підприємства "ЕКОГАЗ", код ЄДРПОУ 21074959 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з проведення інструментальних вимірювань викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря для філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (закупівля №:UA-2024-07-08-006296-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1.2. Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: В завантажених Учасником у складі тендерної пропозиції листах-відгуках (файли відгук1.PDF та відгук2.PDF) не зазначені номери та дати договорів, підтверджуючих виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, наданих відповідно до вимог п. 3.1.1. та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель: на виконання вимог пункту 3.1.2 Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації – листи-відгуки від Замовників, підтверджуючі виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, наданих відповідно до вимог п. 3.1.1. та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. Листи-відгуки мають бути позитивними, повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.