Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 50,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна податкова служба України |
ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
Телефон: | +380444814869 |
E-mail: | zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ «МЕТАЛ» надано довідку «Інформація про учасника» не за формою, визначеною у Додатку 1 до тендерної документації (у пункті 1 відсутнє скорочене найменування учасника). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник ТОВ «МЕТАЛ» має надати оновлену довідку з інформацією про учасника за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації (із вказанням скороченого найменування учасника).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» надано довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (без вих. № та дати) (далі – Довідка), де зазначені реквізити Договору (від 01.03.2023 № 01/03), та копію Договору від 01.03.2023 № 01/03 з актами виконаних робіт (послуг) (далі – акт(и)), натомість виявлено розбіжності між ціною наданого Договору, яка складає 87 300,00 грн, та ціною згідно з актами, яка складає 31 911,00 грн. 1.2. Замовником в тендерній документації зазначено вимогу накладання на тендерну пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» зазначено тип носія особистого ключа: «незахищений», тип підпису «удосконалений». Якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (http://czo.gov.ua/verify) з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений» (УЕП), то відповідно до умов тендерної документації це вважається невідповідністю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії актів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаного у Довідці договору (від 01.03.2023 № 01/03) в повному обсязі. 3.2. Учасник ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» має накласти на власну тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) замість удосконаленого (УЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.