Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 770 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 850,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999106 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Буханченко |
| Телефон: | +380532609547 |
| E-mail: | larisabuhanchenko301185@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
1 |
Замовником від учасників закупівлі вимагалося надати документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80). Учасником закупівлі надано: - диплом з відзнакою Веєвник Юлії Володимирівни за спеціальністю "Лікувальна справа" (файл "26 Диплом про навчання - лікувальна справа - Веєвник Ю.В..pdf", "26.1.Диплом Воєвник Ю.В. (кольоровий).jpg"); - свідоцтво про шлюб Веєвник Юлії Володимирівни (файл "26.2. Свідоцтво про шлюб Веєвник Ю.В. - Решетяк Ю.В..pdf"), в якому зазначено, зокрема, прізвище після реєстрації шлюбу Решетняк; - свідоцтво про розірвання шлюбу Решетняк Юлії Володимирівни (файл "26.3.Свідоцтво про розірвання шлюбу - Решетняк Ю.В..pdf"), в якому зазначено, зокрема, після реєстрації розірвання шлюбу присвоюються прізвища Решетняк; - свідоцтво про шлюб Решетняк Юлії Володимирівни (файл "26.4. Свідоцтво про шлюб Решетняк Ю.В. - Худолій Ю.В..pdf"), в якому зазначено, зокрема, прізвище після реєстрації шлюбу Худолій. Учасником закупівлі не надано диплом медичної освіти про навчання працівника за спеціальністю "сестринська справа" згідно вимоги п. 5 Додатку №2 до тендерної документації. Учаснику закупівлі надати диплом медичної освіти про навчання працівника за спеціальністю "сестринська справа" згідно вимоги п. 5 Додатку №2 до тендерної документації.
Під час кваліфікації тендерної пропозиції учасника було виявлено ряд невідповідностей: 1) Пунктом 1.3. Додатку №1 до тендерної документації вимагалася Довідка про наявність приміщень необхідних для надання послуг згідно умов тендерної документації. У тендерній документації учасника відсутня Довідка про наявність приміщень необхідних для надання послуг згідно умов тендерної документації. Учаснику надати Довідку про наявність приміщень необхідних для надання послуг згідно умов тендерної документації. 2) Пунктом 1.4. Додатку №1 до тендерної документації вимагалася Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати: - технологічний регламент на обладнання; - чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. У тендерній документації учасника відсутні: - Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів; - технологічний регламент на обладнання. Учасником надано Сертифікат відповідності (38.1 UA.024.C.0125-24.pdf) разом з протоколом дослідження (38.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf). Протокол дослідження наданий не у повному об,ємі. Учаснику надати: - Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів; - технологічний регламент на обладнання; - чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. 3) Пунктом 1.5. Додатку №1 до тендерної документації вимагалося: Довідка про наявність транспортних засобів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022). Для підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, вказаних в довідці, надати: - копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння); договір(и) оренди (у разі користування на підставі оренди); - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів; - договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору). У тендерній документації учасника відсутні: - Довідка про наявність транспортних засобів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022). - договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору). Учасником надано: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (документи до тендерної пропозиції.pdf), де п.1 вказано: Спеціалізований вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ. Рік випуску: 2007. П. 1.5. Додатку №1 до тендерної документації не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (38.9 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf), відповідно до якого транспортний засіб є спеціалізованим самоскидом. П. 1.5. Додатку №1 до тендерної документації не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни. - Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (ПРОТОКОЛ тех огляду.pdf) виданий на ЗИЛ5301, номерний знак ВН1604НВ; - Генеральний договір (Договір страхування небезпечне перевезення 2024 (1).pdf), який не відповідає п. 1.5. Додатку №1 до тендерної документації (договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору). Учаснику надати: - Довідку про наявність транспортних засобів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022); - копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння); договір(и) оренди (у разі користування на підставі оренди); - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів; - договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору). 4) Пунктом 2.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагалося: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження інформації, вказаної в довідці, надати: - копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; - свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій; - посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); - документ, що підтверджує наявність в штаті еколога (надати копії диплому та наказу про призначення). У тендерній документації учасника відсутні: - копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; - свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій; - посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); - наказ про призначення еколога. Учасником надано: - копії посвідчень, свідоцтва та сертифікати працівників (документи на працівників.pdf) - накази про призначення працівників (документи на працівників.pdf); - Свідоцтва про підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу» на Катишева Дмитра Миколайовича та Чорного Володимира Івановича (документи на працівників.pdf), які не відповідають п. 2.1. Додатку №1 до тендерної документації; - Диплом магістра, виданий Данкевичу Віталію Івановичу та диплом спеціаліста, виданий Калюк Тетяні Ігорівні (документи на працівників.pdf). Учаснику надати: - копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; - свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій; - посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); - наказ про призначення еколога. 5) Пунктом 2.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагалося: Довідку про наявність підготовлених водіїв, вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами та уповноважених з безпеки на транспорті. Для підтвердження інформації, вказаної в довідці, надати копії свідоцтв: - про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі»; - уповноважених з безпеки на транспорті). У тендерній документації учасника відсутня Довідка про наявність підготовлених водіїв, вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами та уповноважених з безпеки на транспорті. Учасником надано: - копії свідоцтв про навчання за програмою «Спеціалізований курс з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (документи на працівників.pdf), які не відповідають вимозі п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації; - Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (документи на працівників.pdf). Надано одне свідоцтво – вимагалися копії свідоцтв відповідно до п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації. Учаснику надати: - Довідку про наявність підготовлених водіїв, вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами та уповноважених з безпеки на транспорті; - копії свідоцтв про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі»; - копію свідоцтва уповноваженого з безпеки на транспорті. 6) Пунктом 1 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося: Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини; - 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини. Учасником надано: - Наказ Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf); - Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf) з зазначенням: 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини. Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має зазначеного конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини. Учаснику надати: сканований додаток до наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини. 7) Пунктом 5 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника; - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. У тендерній документації учасника відсутні документальне підтвердження. Учаснику надати: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника; - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. 8) Пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання (тари): спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією)): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами); - видаткову накладну на пакування (тару). Учасником надано: - Сертифікат відповідності (Сертифікат відповідності.pdf), в якому відсутнє підтвердження виконання вимоги (розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією); - видаткову накладну №1487 від 09 листопада 2023 (Накладна.pdf), в якій відсутнє підтвердження виконання вимоги (об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією). Учаснику надати (у відповідності до вимог до паковання (тари)): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - видаткову накладну на пакування (тару).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.